Informatie over DD MSc Marketing-Intelligence - Münster University MIS/MF, Münster (2-jarig)

Hieronder staan het programma en de vakomschrijvingen van DD MSc Marketing-Intelligence - Münster University MIS/MF, Münster (2-jarig) Klik op de naam van een vak in een schema om naar de omschrijving te gaan.

» Jaar 1 (basisprogramma voor studenten uit Münster)
PeriodeTypeCodeNaamTaalECTSUren
hele jaarverplichtstudie aan Münster University, MünsterEngels60
Opmerkingen

In Münster doen studenten of variant Marketing Information Systems (MIS) of variant Marketing Finance (MF). In Groningen volgen alle studenten hetzelfde programma Marketing Intelligence.

» Jaar 1 (basisprogramma voor studenten van FEB)
PeriodeTypeCodeNaamTaalECTSUren
hele jaarverplichtgelijk aan MSc Marketing-IntelligenceEngels60
Opmerkingen

In Münster doen studenten of variant Marketing Information Systems (MIS) of variant Marketing Finance (MF). In Groningen volgen alle studenten hetzelfde programma Marketing Intelligence.
DD-studenten kunnen alleen starten in september.

» Jaar 2 (basisprogramma voor studenten uit Münster)
PeriodeTypeCodeNaamTaalECTSUren
hele jaarverplichtkeuzevakken voor studenten uit MünsterEngels10
semester I averplichtEBM165A05Data Science and Marketing AnalyticsEngels5
 verplichtEBM081B05Strategic Marketing for MSc MarketingEngels54
semester I bverplichtEBM074A05Consumer PsychologyEngels53
 verplichtEBM079B05Digital Marketing IntelligenceEngels55
 verplichtEBM077A05Market ModelsEngels54
semester IIverplichtEBM867B20Master's Thesis MarketingEngels20
semester II bverplichtEBM076A05Customer ModelsEngels55
Opmerkingen

Studenten kiezen 10 EC uit 'keuzevakken voor studenten uit Münster';
Studenten kunnen ‘Strategic Marketing for MSc Marketing’ ook kiezen in semester 2.1;
Studenten kunnen ‘Consumer Psychology’ ook kiezen in semester 2.2.
In Münster doen studenten of variant Marketing Information Systems (MIS) of variant Marketing Finance (MF). In Groningen volgen alle studenten hetzelfde programma Marketing Intelligence.

» Jaar 2 (basisprogramma voor studenten van FEB)
PeriodeTypeCodeNaamTaalECTSUren
hele jaarverplichtstudie aan Münster University, MünsterEngels60
Opmerkingen

In Münster doen studenten of variant Marketing Information Systems (MIS) of variant Marketing Finance (MF). In Groningen volgen alle studenten hetzelfde programma Marketing Intelligence.

» Jaar 2 (keuzevakken voor studenten uit Münster)
PeriodeTypeCodeNaamTaalECTSUren
semester I akeuzeEBM880B05Retail & Omnichannel MarketingEngels54
semester I bkeuzeEBM073A05Brand & Product ManagementEngels53
 keuzeEBM193A05Healthcare PurchasingEngels54
 keuzeEBM192A05Marketing and Consumer Well-beingEngels55
semester II akeuzeEBM075A05Customer ManagementEngels54
 keuzeEBM078A05Marketing CommunicationEngels53
semester II bkeuzeEBM808B05B2B MarketingEngels55
 keuzeEBM148A05Economics of Regulating MarketsEngels54

Toon korte vakomschrijvingen