Corporate and Marketing Communication 2

Faculteit Letteren
Jaar 2020/21
Vakcode LCX049B05
Vaknaam Corporate and Marketing Communication 2
Niveau(s) bachelor
Voertaal Engels
Periode semester I b
ECTS 5
Rooster Rooster onder voorbehoud

Uitgebreide vaknaam Corporate and Marketing Communication 2
Leerdoelen 1. recognize the complex nature of different forms of external communication; recognize that communication is more than a tool but an integral part of the discursive performative process of being and doing a company
2. Understand and describe relevant and central theoretical frameworks and concepts in researching corporate communication (1.1.)
3. Apply analytical methods discussed in class to analyse and interpret data on corporate communication (2.1., 2.2., 2.4., 2.5.)
4. Evaluate findings of the performed analyses to critically reflect on (recommendations for) practice (3.1.)
Omschrijving
Uren per week 4
Onderwijsvorm nog niet bekend
Toetsvorm nog niet bekend
Vaksoort bachelor jr 2
Coördinator dr. J.H.M. Declercq
Docent(en) dr. J.H.M. Declercq
Verplichte literatuur
Titel Auteur ISBN Prijs
Language in Business, Language at Work Darics, Erika Koller, Veronika 978-0-230-29842-2
Entreevoorwaarden
Opmerkingen
Opgenomen in
Opleiding Jaar Periode Type
Ba Communicatie- en Informatiewetenschappen  (Pre-master Communicatiekunde) - semester I b verplicht
Ba Communicatie- en Informatiewetenschappen  (Nederlandse Track) 2 semester I b verplicht
Ba Communicatie- en Informatiewetenschappen  (Pre-master Communicatie & Educatie) - semester I b verplicht
Ba Communicatie- en Informatiewetenschappen  (Internationale Track) 2 semester I b verplicht