Over ons FEB Research / FEB FEB Research News News / FEB

Amber Geurts wint ISPIM-prijs voor beste proefschrift

25 juni 2018
Amber Geurts

Amber Geurts heeft voor haar proefschrift, getiteld Firm Responses to Disruptive Innovations: Evidence from the music industry , de ISPIM 2018 Dissertation Award gekregen. De prijs wordt toegekend door de International Society for Professional Innovation Management. Geurts nam de prijs op 18 juni in ontvangst en kreeg tevens een geldprijs van € 2500. Een van de hoofdstukken van haar proefschrift zal worden opgenomen in het meest recente boek in de Vernon Press Innovation Series.

Amber Geurts verdedigde haar proefschrift met succes in oktober 2017. Haar begeleiders waren Wilfred Dolfsma en Thijs Broekhuizen. Momenteel is ze postdoc aan Aalto University in Finland.

Innovation Management Dissertation Award

De ISPIM Innovation Management Dissertation Award wordt jaarlijks uitgereikt voor het beste proefschrift op het gebied van innovatiemanagement. Elk jaar worden zo’n 100 inzendingen beoordeeld. De runner-ups van dit jaar zijn Agnieszka Radziwon (universiteit van Aarhus) en Peter Oeij (TNO/Open University). De uitreiking vond plaats in het Vasa Museum in Stockholm.

URL FEB
AACSB EQUIS logos