Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsNieuws en agendaNieuwsberichten

Professor Tammo Bijmolt wint Jan-Benedict E.M. Steenkamp Award for Long-Term Impactt

16 juni 2017

Prof. Tammo Bijmolt en zijn collega's Jorna Leenheer, Harald van Heerde en Ale Smidts winnen de 2017 Jan-Benedict E.M. Steenkamp Award for Long-Term Impact. Hun onderzoek Do loyalty programs really enhance behavioral loyalty? An empirical analysis accounting for self-selecting members is geselecteerd door de Europese Marketing Academie (EMAC) en het International Journal of Research in Marketing (IJRM) vanwege hun exceptionele bijdrage aan het academische marketing onderzoek, door het laten zien van de impact op de lange termijn. Tien jaar geleden won Tammo de 2007 IJRM Best Paper Award met deze publicatie.

See for more info: http://www.rug.nl/feb/news/2017/tammo-bijmolt-wins-the-2017-steenkamp-award-for-long-term-impact

Laatst gewijzigd:16 juni 2017 11:15

Meer nieuws