Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsNieuws en agendaNieuwsberichten

Professor Tammo Bijmolt wint Jan-Benedict E.M. Steenkamp Award for Long-Term Impactt

16 juni 2017

Prof. Tammo Bijmolt en zijn collega's Jorna Leenheer, Harald van Heerde en Ale Smidts winnen de 2017 Jan-Benedict E.M. Steenkamp Award for Long-Term Impact. Hun onderzoek Do loyalty programs really enhance behavioral loyalty? An empirical analysis accounting for self-selecting members is geselecteerd door de Europese Marketing Academie (EMAC) en het International Journal of Research in Marketing (IJRM) vanwege hun exceptionele bijdrage aan het academische marketing onderzoek, door het laten zien van de impact op de lange termijn. Tien jaar geleden won Tammo de 2007 IJRM Best Paper Award met deze publicatie.

See for more info: http://www.rug.nl/feb/news/2017/tammo-bijmolt-wins-the-2017-steenkamp-award-for-long-term-impact

Laatst gewijzigd:16 juni 2017 11:15

Meer nieuws

  • 11 september 2018

    Van Klokhuis-vraag naar Veni-subsidie

    Als kind was Jorrig Vogels al gefascineerd door taal en vergeleek hij de verschillende woorden voor ingrediënten op verpakkingen. Een jaar terug sleepte de taalonderzoeker een Veni-beurs in de wacht. ‘Taal heeft iets telepathisch: het beeld dat ík in...

  • 07 september 2018

    Constructief overleg – gezamenlijke overeenkomst

    Na een intensief en constructief gesprek met de actievoerende studenten van studentenpartij DAG en ROOD (jongeren SP) is donderdagavond een gezamenlijke overeenkomst bereikt op vier punten, vooral gericht op de lange termijn.

  • 04 september 2018

    Weg met die systeemplafonds

    Als Zuidlarens jongetje vond hij al die oude gebouwen in de stad Groningen maar niks. De interesse in historische panden kwam pas later, tijdens zijn studie Bouwkunde. Als bouwkundige is René Bosscher nu verantwoordelijk voor de buitenkant van de gebouwen...