Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsNieuws en agendaNieuwsberichten

Professor Tammo Bijmolt wint Jan-Benedict E.M. Steenkamp Award for Long-Term Impactt

16 juni 2017

Prof. Tammo Bijmolt en zijn collega's Jorna Leenheer, Harald van Heerde en Ale Smidts winnen de 2017 Jan-Benedict E.M. Steenkamp Award for Long-Term Impact. Hun onderzoek Do loyalty programs really enhance behavioral loyalty? An empirical analysis accounting for self-selecting members is geselecteerd door de Europese Marketing Academie (EMAC) en het International Journal of Research in Marketing (IJRM) vanwege hun exceptionele bijdrage aan het academische marketing onderzoek, door het laten zien van de impact op de lange termijn. Tien jaar geleden won Tammo de 2007 IJRM Best Paper Award met deze publicatie.

See for more info: http://www.rug.nl/feb/news/2017/tammo-bijmolt-wins-the-2017-steenkamp-award-for-long-term-impact

Laatst gewijzigd:16 juni 2017 11:15

Meer nieuws

  • 21 juni 2018

    Grenzeloos lallen met Martijn Wieling op Lowlands Science

    Het is bekend dat alcoholgebruik spraak negatief beïnvloedt, maar hoe zit dat bij het spreken van een vreemde taal? Onderzoek suggereert dat het effect hier juist positief lijkt te zijn. Onduidelijk is echter wat er in de mond gebeurt. Dr. Martijn Wieling...

  • 08 juni 2018

    Waardedaling woningen in aardbevingsgebied tot 2015 gemiddeld 9,3%

    Woningen in het Groningse aardbevingsgebied zijn tot 2015 gemiddeld 9,3% in waarde gedaald. Dat concluderen promovendus Nicolás Durán en hoogleraar Ruimtelijke Econometrie Paul Elhorst van de Rijksuniversiteit Groningen. Zij analyseerden data van de...

  • 06 juni 2018

    RUG op plek 120 in QS ranking

    De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) staat dit jaar op plaats 120 in de QS World Top University Rankings 2019. Afgelopen twee jaar stond de RUG opplaats 113 in deze lijst van bijna 1.000 universiteiten wereldwijd. Op nationale schaal is Groningen dit...