Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Keuzegids Deeltijd & Duaal 2014: SPO topopleiding 2014

17 april 2014

De aan de faculteit GMW gerelateerde, HBO deeltijd opleiding Pedagogiek van de Stichting voor Pedagogisch Onderwijs te Groningen (SPO) is dit jaar als beste beoordeeld in de Keuzegids Deeltijd & Duaal 2014.

“Het Groningse SPO eindigt wederom bovenaan, dankzij zeer tevreden studenten. Het niveau is hoog, de docenten zijn deskundig, en de informatie over procedures, regels en roosters is uitstekend. Bovendien zijn er complimenten voor het aanleren van vaardigheden”, aldus de Keuzegids die de SPO voor haar uitstekende beoordeling het kwaliteitszegel ‘Topopleiding 2014′ toekende.

SPO verzorgt naast de HBO-opleiding Pedagogiek ook het schakelonderwijs voor de master (Ortho)Pedagogiek of Onderwijskunde van de Rijksuniversiteit Groningen. Meer informatie over SPO is te vinden op: www.spo-groningen.nl

Laatst gewijzigd:05 april 2019 11:17