Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Marie-Christine Opdenakker verkozen tot Program Chair AERA Special Interest Group ‘School Effectivenss and School Improvement’

15 juni 2012

Dr. Marie-Christine Opdenakker, universitair hoofddocent en Rosalind Franklin Fellow, is verkozen tot Program Chair van de Special Interest Group ‘School Effectivenss and School Improvement’ van de American Educational Research Association (AERA). Zij is verantwoordelijk voor de organisatie van het programma van deze Special Interest Group op het AERA-congres te San Francisco in 2013.

De ‘American Educational Research Association’ is, met meer dan 25.000 leden, de meest prominente internationale professionele organisatie die onderwijsonderzoekers in de VS en over de hele wereld representeert. Een breed gamma aan wetenschappelijke disciplines worden vertegenwoordigd in het bijzonder onderwijskunde , psychologie, statistiek, sociologie, geschiedenis, economie, filosofie, antropologie en politieke wetenschappen. Hoofddoel van de organisatie is het bevorderen van onderwijskundig onderzoek en zijn praktische toepassing. Elk jaar organiseert de organisatie een internationaal wetenschappelijk congres in de VS of Canada.
Laatst gewijzigd:06 juni 2019 14:30