Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsNieuws en agendaNieuwsberichten

Open day on location on 17 February

13 februari 2012

If you are interested in learning more about the Bachelor programmes of the University of Groningen, you can visit the Open day on location on February 17 from 9:30 to 17:00.

Open day on location

This information event is meant for prospective students who to a large extent know what kind of study they want to do, and who would like to receive additional in depth information on one or more different programmes. The University of Groningen has nine Bachelor degree programmes that are taught in English:

  • American Studies
  • International Relations and International Organization
  • English Language and Culture
  • Business Administration: International Business & Management
  • Econometrics and Operations Research
  • Economics and Business Economics
  • Medicine, Global Health Profile*
  • Psychology
  • International and European Law

Read more about the Open day on location

Laatst gewijzigd:15 december 2015 16:15

Meer nieuws

  • 21 februari 2018

    Provincie en RUG maken werk van duurzame landbouw

    De Provincie Groningen en de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) slaan de handen ineen om de landbouwsector verder te verduurzamen. Hiertoe wordt een Bijzondere Leerstoel Natuurinclusieve Landbouw opgericht aan de RUG. De Provincie​draagt via haar Programma...

  • 19 februari 2018

    Prinses Beatrix en Prinses Mabel bij uitreiking 4e Prins Friso Ingenieursprijs in Groningen

    Het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs (KIVI) reikt op 21 maart 2018 voor de vierde keer de Prins Friso Ingenieursprijs uit aan de Ingenieur van het Jaar. Ook dit jaar zijn Prinses Beatrix en Prinses Mabel hierbij aanwezig. ​De Rijksuniversiteit Groningen,...

  • 15 februari 2018

    Populaire wetenschapsblogger deelt spintronicafilm

    Een filmpje over het onderzoek van RUG-natuurkundige Bart van Wees is opgepikt door de populaire wetenschapsblogger Hashem Al-Ghaili. Via zijn Facebook site is de film in een paar dagen tijd meer dan 260.000 keer bekeken en ruim 2.100 keer gedeeld....