Over ons Faculteit der Letteren Onze faculteit Organisatie Diensten en voorzieningen CLIQ - Centre for Learning Innovation and Quality Dienstverlening Projecten

Bijeenkomst met leveranciers toetspakketten zeer geslaagd

08 juli 2011

Donderdag 7 juli was een belangrijke dag voor het IdemDito project. Maar liefst 8 leveranciers van toetsprogramma’s waren bereid gevonden om hun toetspakketten te demonstreren. Het publiek bestond uit medewerkers van de RUG die betrokken zijn bij de selectie van een universiteitsbreed toetssysteem en enkele externe belangstellenden.

Het was een lange dag met presentaties van 9 tot 17.30 uur, maar de bijeenkomst was zeer interessant en bijzonder nuttig voor het Idem Dito projectteam.

Binnen enkele weken zullen we een keuze maken van pakketten die we verder in de praktijk willen toetsen.

Na de zomer gaan we beginnen met pilots met meerdere pakketten. Hierbij zal het hele toetsproces van ontwikkeling, invoer, afname en analyse met alle gekozen pakketten worden uitgevoerd. Aan de pilots wordt deelgenomen door docenten, studenten, toetsexperts en andere deskundigen vanuit de hele universiteit. Voor een overzicht van de presentaties, zie het Idem Dito blog

Laatst gewijzigd:16 augustus 2023 09:29