Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

GUF-100 prijs voor Lieuwe Zijlstra

27 juni 2011

Bij het honderdjarig bestaan van het Groninger Universiteitsfonds in 1993 zijn de GUF-100 prijzen ingesteld, die bij elk lustrum van de RUG worden toegekend. De prijzen bestaan uit beurzen voor studie of onderzoek en zijn bedoeld voor excellente studenten van de 9 faculteiten van de RUG.  Sociologie Research Master student Lieuwe Zijlstra, die ook Research Master student is bij Wijsbegeerte, heeft een van de negen GUF-100 prijzen gewonnen. Op vrijdag 1 juli krijgt Lieuwe Zijlstra tijdens de academische zomerceremonie in het Academiegebouw (begint om 16.00 uur) de prijs uitgereikt uit handen van de voorzitter van het GUF, prof. dr. P.C. van der Kruit.

Uit de 9 winnnaars van de GUF-prijzen wordt dan ook bekend gemaakt wie door de jury is verkozen tot winnaar van de University of Groningen Excellence Award.

Voorafgaand aan de zomerceremonie op 1 juli om 16.00 uur is Lieuwe Zijlstra met de andere 8 winnnaars uitgenodigd om van 07.45 - 08.45 uur deel te nemen aan een ontbijt met Rector Magnificus prof. dr. Elmer Sterken.

Laatst gewijzigd:28 oktober 2016 23:38