Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Prijzen Groninger Universiteitsfonds voor beste studenten

01 september 2009

Blije gezichten bij de uitreiking van de onderwijsprijzen van het Groninger Universiteitsfonds tijdens de opening van het Academisch Jaar. In het totaal waren er negen winnaars, van elke faculteit één. Ze krijgen elk een bedrag van 2500 euro, behalve Economics én Econometrics studente Laurie Reijnders die tot overall winnaar werd uitgeroepen en het dubbele bedrag ontvangt. Laurie Reijnders (op de foto tweede rij rechts) blinkt uit vanwege de hoge cijfers die ze haalt over de volle breedte – van wiskunde en statistiek tot vakken waarin argumentatie en intuïtie een belangrijke rol spelen. Daarnaast is ze actief als student-assistent en als lid van de faculteitsraad. Ook is ze betrokken bij de organisatie van activiteiten in het kader van het Honours Traject.

De winnaars van de onderwijsprijzen vlnr. Voorste rij: Wouter Lueks (Master Mathematics en Master Computing Science), Rutger Timmer (Research Master Rechtsgeleerdheid), Marleen Damman (Research Master Human Behaviour in Social Contexts), Bianca Bosman (Bachelor Wijsbegeerte), Lusi Hasfiati (Master Enviromental and Infrastructure Planning), Albertina Oegema (Bachelor Theologie). Achterste rij: Kars de Bruijne (Research Master Modern History and International Relations), Laurie Reijnders (Bachelor Economics en Bachelor Econometrics). Floris Imhann (Master Geneeskunde), ontbreekt op de foto.

Laatst gewijzigd:07 augustus 2020 11:53