Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsNieuws en agendaNieuwsberichten

Team van FEB marketingstudent Annemiek Schram Winnaar Nationale Marketing Strijd

24 februari 2009

Bij de Nationale Marketingstrijd 2009 streden 190 studenten om de titel 'Grootste Marketingtalent van het jaar.' Tijdens de zinderende finale in Maastricht afgelopen week, kwam het team Born with ID met Annemiek Schram van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde als winnaar uit de bus. Zij bedachten volgens jury en publiek de beste strategie om meer klanten te trekken voor de fotoservice van TNT Post. De prijs is een cheque van 2.000 euro.

Lees verder: http://www.rug.nl/feb/nieuws/archief/090224NMS

 

Laatst gewijzigd:15 september 2017 15:13

Meer nieuws

  • 11 september 2018

    Van Klokhuis-vraag naar Veni-subsidie

    Als kind was Jorrig Vogels al gefascineerd door taal en vergeleek hij de verschillende woorden voor ingrediënten op verpakkingen. Een jaar terug sleepte de taalonderzoeker een Veni-beurs in de wacht. ‘Taal heeft iets telepathisch: het beeld dat ík in...

  • 07 september 2018

    Constructief overleg – gezamenlijke overeenkomst

    Na een intensief en constructief gesprek met de actievoerende studenten van studentenpartij DAG en ROOD (jongeren SP) is donderdagavond een gezamenlijke overeenkomst bereikt op vier punten, vooral gericht op de lange termijn.

  • 04 september 2018

    Weg met die systeemplafonds

    Als Zuidlarens jongetje vond hij al die oude gebouwen in de stad Groningen maar niks. De interesse in historische panden kwam pas later, tijdens zijn studie Bouwkunde. Als bouwkundige is René Bosscher nu verantwoordelijk voor de buitenkant van de gebouwen...