Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsNieuws en agendaNieuwsberichten

Team van FEB marketingstudent Annemiek Schram Winnaar Nationale Marketing Strijd

24 februari 2009

Bij de Nationale Marketingstrijd 2009 streden 190 studenten om de titel 'Grootste Marketingtalent van het jaar.' Tijdens de zinderende finale in Maastricht afgelopen week, kwam het team Born with ID met Annemiek Schram van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde als winnaar uit de bus. Zij bedachten volgens jury en publiek de beste strategie om meer klanten te trekken voor de fotoservice van TNT Post. De prijs is een cheque van 2.000 euro.

Lees verder: http://www.rug.nl/feb/nieuws/archief/090224NMS

 

Laatst gewijzigd:15 september 2017 15:13

Meer nieuws

  • 08 juni 2018

    Waardedaling woningen in aardbevingsgebied tot 2015 gemiddeld 9,3%

    Woningen in het Groningse aardbevingsgebied zijn tot 2015 gemiddeld 9,3% in waarde gedaald. Dat concluderen promovendus Nicolás Durán en hoogleraar Ruimtelijke Econometrie Paul Elhorst van de Rijksuniversiteit Groningen. Zij analyseerden data van de...

  • 06 juni 2018

    RUG op plek 120 in QS ranking

    De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) staat dit jaar op plaats 120 in de QS World Top University Rankings 2019. Afgelopen twee jaar stond de RUG opplaats 113 in deze lijst van bijna 1.000 universiteiten wereldwijd. Op nationale schaal is Groningen dit...

  • 01 juni 2018

    Negen onderzoekers aan de RUG ontvangen een Vidi-beurs

    NWO heeft aan 86 ervaren onderzoekers ieder een Vidi-financiering van 800.000 euro toegekend. Maar liefst negen hiervan doen hun onderzoek aan de Rijksuniversiteit Groningen (RUG); aan vier verschillende faculteiten. Met de beurs kunnen de vier vrouwelijke...