Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Excursie Gent 2005

09 mei 2005

Van maandag 9 mei t/m donderdag 12 mei 2005 zal de succesvolle excursie van Pedagogiek en Onderwijskunde van de RUG aan de afdelingen Pedagogiek en Onderwijskunde van de Universiteit van Gent herhaald worden. Een aantal scholen en instellingen worden bezocht, Vlaams/Nederlandse workshops georganiseerd en vermoedelijk wordt het Ministerie van Onderwijs en het Europese Parlement in Brussel bezocht. Het is de bedoeling, dat alle richtingen aan hun trekken komen. Programma wordt tzt. bekendgemaakt en een aantal voorbereidende bijeenkomsten worden gehouden. Overnachting gebeurt op basis van Bed and Breakfast in het centrum. Kosten: overnachtingen (15/25 euro per nacht) en reis- en verblijfkosten in België. Subsidie wordt aangevraagd. Maximum deelname 25 studenten. Intekenen op het prikbord. Intekenen verplicht tot deelname. Inlichtingen drs. E.J. Boerma.

Laatst gewijzigd:05 april 2019 11:15