Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Excursie Koninklijke Marine

30 maart 2005

Op woensdag 30 maart 2005 zal er weer de succesvolle jaarlijkse excursie naar de Koninklijke Marine in Den Helder georganiseerd worden, waar sinds enige jaren een zestal onderwijskundigen uit Groningen werken. Er worden bezoeken afgelegd o.a. aan de School voor Maritieme Vorming, Bedrijfsvoering en Onderwijskunde (SMVBO). Ook zullen er door onderwijskundigen inleidingen gehouden worden over hun werkzaamheden binnen de Marine. Het een en ander wordt afgerond met een rondvaart door de haven. Voor deze excursie komen in eerste instantie studenten van S&C in aanmerking en daarnaast die van VOB, die nog niet aan hun afstudeerproject zijn begonnen. Een warme maaltijd wordt aangeboden. Vertrek om 7.13 uur vanuit Groningen richting Leeuwarden. Maximum aantal studenten: 20!Uiterlijk om 6.50 uur verzamelen in stationshal. Geldig legitimatiebewijs verplicht. Door de te verwachten overgrote belangstelling dienen studenten zich voor 7 maart per e-mail (e.j. boerma ppsw.rug.nl ) aan te melden, waarin zij beargumenteren waarom ze met de excursie meewillen en hun adres en e-mail-nummer opgeven. TZT wordt gemeld welke studenten zijn geselecteerd. Selectie betekent verplichting om te komen! Voor programma en routebeschrijving: zie prikbord. Inlichtingen: drs. E.J. Boerma.

Laatst gewijzigd:05 april 2019 11:15