Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Groningen wordt lid van de Association of European University Presses

26 juni 2018

University of Groningen Press is lid geworden van de Association of European University Presses (AEUP). De AEUP is a een organisatie van en voor universitaire uitgevers met als doel hen te helpen samen te werken en kennis te delen om gemeenschappelijke doelen te bereiken en om gezamenlijk belangrijke problemen op het gebied van publiceren aan te pakken die op dit moment spelen.

University of Groningen Press biedt een platform voor het publiceren van tijdschriften, boeken en andere publicaties van faculteiten en/of onderzoekers die werken aan of met de Rijksuniversiteit Groningen. We willen hiermee open access stimuleren, waardoor onderzoekers of geïnteresseerden over de hele wereld de informatie kunnen vinden en toegang krijgen zonder barrières.

More informatie

Laatst gewijzigd:13 december 2023 11:23