Over ons Faculteit der Letteren Onze faculteit Actueel

Dr. Michel R. Doortmont is onderscheiden met de 2019 ASA Service Award

Dr. Michel R. Doortmont, FRGS, universitair hoofdocent Internationale Betrekkingen en Afrikastudies, is door de Amerikaanse African Studies Association (ASA) onderscheiden met de 2019 ASA Service Award.
25 november 2019
Dr. Michel R. Doortmont

Dr. Michel R. Doortmont ontvangt de onderscheiding samen met zijn collega’s prof. dr. Dmitri van den Bersselaar (Universiteit Leipzig), prof. John Hanson (Indiana University) en dr. Jan Jansen (Universiteit Leiden) voor hun “bijzondere bijdrage aan de missie van de ASA tot de productie en verspreiding van kennis over Afrika in verleden en heden,” in hun rol als redacteuren van het wetenschappelijke tijdschrift History in Africa: A Journal of Debates, Methods, and Source Analysis.

Het bestuur van de ASA merkt op dat de redacteuren in bijna tien jaar tijd History in Africa hebben getransformeerd in een serieus en in het veld algemeen erkend peer-reviewed tijdschrift dat een breed scala aan historische onderwerpen aan de orde stelt. De onderscheiding zal worden uitgereikt tijdens de African Studies Association Conference in Boston (MA) in november.

Laatst gewijzigd:28 november 2019 11:27