Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen PedOn

Tina Kretschmer en Laura Bringmann nieuwe leden Young Academy Groningen

15 maart 2018

De Young Academy Groningen heeft zeven nieuwe leden benoemd uit verschillende vakgebieden binnen de Rijksuniversiteit Groningen, waaronder twee medewerkers van de faculteit GMW: Dr. Laura Bringmann (psychologie) en dr. Tina Kretschmer (pedagogische wetenschappen). De nieuwe leden worden op 1 oktober 2018 ’s avonds tijdens een ceremonie officieel geïnstalleerd.

De Young Academy Groningen is een club waarin de meest getalenteerde, enthousiaste en ambitieuze jonge onderzoekers van de RUG samenkomen. Leden komen uit alle disciplines, maar delen hun passie voor de wetenschap en interesse in wetenschapsbeleid, interdisciplinariteit, diversiteit, internationalisering, publiekseducatie, leiderschap en loopbaanontwikkeling in de universitaire wereld.

Profielpagina's

Tina Kretschmer