Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen Psychologie

Marije aan het Rot ontvangt onderzoeksbeurs voor onderzoek naar invloed van alcohol op empathisch gedrag

23 januari 2020

Marije aan het Rot heeft een onderzoeksbeurs van €5000 ontvangen van het Kennisinstituut Bier. Haar onderzoek zal zich richten op het effect van alcohol op empathisch gedrag en hoe dit verschilt tussen mannen en vrouwen. Marije aan het Rot is Universitair hoofddocent bij de Basiseenheid Klinische Psychologie en Experimentele Psychopathologie.

Het Kennisinstituut Bier kent jaarlijks een onderzoeksbeurs toe voor onderzoek naar matige alcoholconsumptie in een gezonde levensstijl. Eind 2020 zal de beurs voor de zesde keer toegewezen worden.

Lees hier het onderzoeksvoorstel van Marije aan het Rot

Geen foto beschikbaar
Voornaam
Marije