Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen Psychologie Onderwijs Coachwerkplaats

De Cursus Coaching en de Leerroutes

Om coach te worden is het noodzakelijk om de cursus Coaching op masterniveau te volgen, welke beschikbaar is voor studenten Work, Organizational and Personnel Psychology, en studenten Talent Development and Creativity. Wil je een leerroute afronden, dan kan je naast deze cursus enkele relevante vakken op master- en/of bachelor niveau binnen de Psychologie-opleiding van de RUG kiezen. Enkele vakken behoren tot het verplichte bachelorprogramma, andere vallen onder de keuzeruimte in de bachelor of master.

Mocht je geïnteresseerd zijn om coach te worden, houd er dan rekening mee deze vakken te overwegen.

Voor de bachelor- en mastervakken, die onderdeel zijn van de leerroutes, zie hieronder.

Afhankelijk van je vooropleiding en de keuzes die je tijdens je bachelor en master heb gemaakt kun je vervolgens in aanmerking komen voor één van bovenstaande certificaten en hem hier aanvragen. De certificaten worden eenmalig, digitaal verstrekt.

Let op: je kunt alleen een aanvraag Certificaat leerroute indienen als student met een actief student RUG e-mailadres, dus niet meer na het afstuderen.

Laatst gewijzigd:28 september 2023 16:37