Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen PedOn 50 jaar orthopedagogiek Commissie en sprekers

Symposium - 50 jaar Orthopedagogiek

50 jaar Orthopedagiek Groningen moet natuurlijk worden gevierd! Dat doen we met het symposium: Orthopedagogiek – Verleden, heden en toekomst van een praktijkgerichte wetenschapsdiscipline.

Tijdens dit symposium zal er onder leiding van dagvoorzitter dr. Jana Knot-Dickscheit een gevarieerd programma worden aangeboden met een keur aan (inter)nationaal vooraanstaande sprekers. Ook zullen er onder leiding van interviewer prof. dr. Wied Ruijssenaars diverse (bekende) alumni worden geinterviewd.

Meer informatie over sprekers/alumni die een bijdrage leveren aan dit symposium vindt u onder de knop sprekers.

Laatst gewijzigd:05 april 2019 11:36