Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen

Stem op GMW onderzoekers voor Klokhuis prijs

15 oktober 2019

Rachel de Jong en Elianne Zijlstra zijn twee van de tien wetenschappers die genomineerd zijn voor Klokhuis Wetenschapsprijs. Rachel de Jong onderzoekt bij de Durfpoli hoe kinderen met een fobie stap-voor-stap over hun angst heen kunnen komen. Elianne Zijlstra onderzoekt wat verblijven in een asielzoekerscentrum met kinderen doet.

Op de site van het Klokhuis kan gestemd worden en op 6 november zal de prijs worden uitgereikt. Het winnende onderzoek wordt beloond met een Klokhuisaflevering over het wetenschapsgebied.

De Klokhuis Wetenschapsprijs wordt sinds 2016 jaarlijks uitgereikt aan onderzoek dat interessant en relevant is voor kinderen van 9 tot 12 jaar. Het doel is om wetenschap onder de aandacht te brengen bij een jong publiek. Lees meer en stem op de site van het Klokhuis.

Laatst gewijzigd:16 april 2020 12:08