Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Start Your Studies: Kick-off event MA Theology and Religious Studies

Wanneer:wo 01-09-2021 13:30 - 17:00
Waar:Zittingzaal, Faculty of Theology and Religious Studies, Oude Boteringestraat 38 Groningen

De faculteit organiseert op woensdag 1 september 2021 een studie-start-evenement voor de nieuwe studenten in de mastertracks Religion, Conflict and Globalization, Religion and Cultural Heritage en Relligion and Pluralism en in de premaster in Religious Studies . Op deze dag krijg je informatie over de keuzevakken in je master en helpen we je met het aanmelden voor de vakken die je wilt gaan volgen. Daarnaast krijg je uitleg over onze online systemen die je nodig hebt voor je studie, dus het is belangrijk dat je komt. Bovendien leer je je docenten en medestudenten kennen en krijg je een rondleiding door ons prachtige gebouw zodat je straks zonder problemen de weg vindt. We sluiten af met een borrel waarbij je kennis kunt maken met de facultaire studentenvereniging Gerardus van der Leeuw.

Aankomende studenten in Religion, Health and Wellbeing hebben op 2 september hun introductieprogramma.

Programma

NB: het programma is gebaseerd op het uitgangspunt dat we geen anderhalve meter afstand meer hoeven te houden. Mochten de richtlijnen tegen die tijd anders zijn, dan zullen we het programma aanpassen.

13.30  Inloop met koffie en thee Hal
13.45  Welkom Zittingzaal
13.50  Studeren aan de faculteit Zittingzaal
14.00 Ontmoeting mastercoordinatoren N.t.b.
14.45 Presentatie studieadviseur Zittingzaal
15.15 Introductie studievereniging Gerardus van der Leeuw Zittingzaal
15.20 Presentatie computerfaciliteiten, Nestor en Progress Zittingzaal
15.45 Introductie studentmentoren en rondleiding Hal / tuin
16.00  Borrel en inschrijven vakken Hal / tuin

Je kunt je aanmelden via het aanmeldformulier.