Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Start Your Studies: Kick-off masterprogramma's Theology and Religious Studies

Wanneer:di 25-08-2020 13:00 - 15:00
Waar:Zitingszaal, Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap, Oude Boteringestraat 38

De faculteit organiseert een studie-start-evenement voor nieuwe masterstudenten op dinsdag 25 augustus 2020. Op deze dag krijg je informatie over de keuzevakken in je master en helpen we je met het aanmelden voor de vakken die je wilt gaan volgen. Daarnaast krijg je uitleg over onze online systemen die je nodig hebt voor je studie, dus het is belangrijk dat je komt. Bovendien leer je je docenten en medestudenten kennen en krijg je een rondleiding door ons prachtige gebouw zodat je straks zonder problemen de weg vindt.

13.00 uur Welkom
13.05 uur

Presentatie door studieadviseur

13.30 uur

Presentatie computer faciliteiten, Nestor en Progress

13.50 uur

Introductie mentoren

14.00 uur

Introductie MA coordinatoren specialization tracks:

- Religion and Cultural Heritage
- Religion and Pluralism
- Religion, Health and Wellbeing Ethics and Diversity
- Research Master

14.45 uur

Introductie studieverening Gerardus van der Leeuw

15.00 uur Inschrijven vakken en afsluiting

COVID-19 restricties

Aangezien er een maximaal aantal mensen in ons gebouw aanwezig mag zijn, is het heel belangrijk dat je je aanmeldt voor dit evenement. Als je in het gebouw bent, hou 1,5 meter afstand van elkaar en desinfecteer je handen regelmatig. Blijf thuis als je symptomen van verkoudheid of griep vertoont. Mochten er wijzingen komen in het programma vanwege aangeschrepte regelgeving, laten we je dat via email weten.