Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Vanaf:vr 28-08-2020
Tot en met:wo 09-09-2020
Waar:Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap

Voor het eerst gaan studeren is misschien best spannend. Daarom hebben we een introductieprogramma dat je goed op weg helpt. Op de faculteit krijg je voorlichting over de systemen die we gebruiken, hoe je je moet aanmelden voor vakken en tentamens en hoe je boeken kunt lenen uit de bibliotheek. Het allerleukste onderdeel is natuurlijk het introductieprogramma verzorgd door de introductiecommissie van studievereniging Gerardus van der Leeuw. Dit jaar helaas geen kamp op Schiermonnikoog, maar het alternatief wordt ook erg leuk. Daar verklappen we niets over, dat moet je gewoon beleven!

Programma

• Vrijdag 28 augustus: Welkom op de faculteit en introductieprogramma door mentoren en introductiecommissie
  • Maandag 31 augustus : ICT voorlichting en voorlichting over de faculteit
  • Dinsdag 1 september: Voorlichting PThU (Theologie)
  • Woensdag 2 september: Online opening academisch jaar
  • Woensdag 9 september: Mentoraatsbijeenkomst + voorstellen disputen

Alle eerstejaarsstudenten krijgen een uitnodiging met een uitgebreide toelichting op het introductieprogramma. Niets ontvangen? Stuur dan een mail naar intro.gg.gw@gmail.com.