Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Open Dag Theologie en Religiewetenschappen

Wanneer:za 13-04-2019 11:00 - 16:00
Waar:Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap, Oude Boteringestraat 38, Groningen

Weet jij al wat je na je eindexamen gaat studeren? Ben je geïnteresseerd in taal, geschiedenis, sociologie, filosofie, psychologie, antropologie en kunst? Bij een studie Theologie of Religiewetenschappen krijg je het allemaal! Meer weten ? Kom dan naar onze open dag.

Op deze open dag geven alle faculteiten van de RUG voorlichting over hun bacheloropleidingen. Ook de faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap (GGW) gooit de deuren open voor scholieren die meer over de faculteit en haar opleidingen willen weten.

Voorlichtingsrondes

Tijdens de voorlichtingsronde krijg je informatie over de inhoud en opbouw van de opleiding. Daarnaast kun je een voorbeeldcollege volgen zodat je al een beetje kunt proeven hoe het is om hier te gaan studeren. Uiteraard geven we een rondleiding door ons prachtige oude gebouw en is er volop gelegenheid tot kennismaken met studenten en docenten. Ook onze studieadviseurs zijn aanwezig en kunnen je helpen met het kiezen van een studie die het beste bij jou past.

Meer informatie en aanmelding