Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Mastervoorlichtingsdag Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap

Wanneer:vr 24-11-2017 16:00 - 20:00
Waar:Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap, Oude Boteringestraat 38, Groningen

Op vrijdag 24 november ben je van harte welkom op de gezamenlijke Geesteswetenschappen voorlichtingsdag van de faculteiten Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap en Letteren. Op deze dag kun je kennismaken met de studies, docenten en studenten en kun je vast een beetje sfeerproeven op locatie en natuurlijk in de stad Groningen.

Opleidingen

De faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap biedt de volgende masterprogramma's aan:

De faculteit Letteren biedt de volgende opleidingen aan.

Programma

Per track van de eenjarige opleiding Theology and Religious Studies kun je een ronde volgen met informatie over de opleiding en een voorbeeldcollege. Zo kun je een goed beeld krijgen van de inhoud van de studie en onze manier van lesgeven. Tussendoor kun je in de hal van de faculteit soep met broodjes krijgen.

Locatie Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap
Oude Boteringestraat 38, Groningen

16.15 17.15 18.15 19.15
Kamer 117 Educatieve master Educatieve Master Religion and Cultural Heritage Religion and Cultural Heritage
Kamer 130

Religion and Pluralism, Ancient and Modern

Zittingszaal Religion, Conflict and Globalization Religion, Conflict and Globalization
Kamer 17 Theology & Religious Studies (Research)
Kamer 125

Religion, Health and Wellbeing: Ethics and Diversity

Religion, Health and Wellbeing: Geestelijke Verzorging

De Voorlichtingen voor Geestelijke Verzorging en de Educatieve Master zijn in het Nederlands, de rest is in het Engels.

Locatie Faculteit Letteren
Kantine Harmoniegebouw, Oude Kijk in't Jatstraat 26, Groningen

16.15 16.30 16.45
Tafel 4 Stages Stages Stages

Hal faculteit

Voorlichtingsmarkt

In de Oude Rechtbank, het monumentale pand van de faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap, en in het Harmoniegebouw, thuishaven van de faculteit Letteren, kun je kiezen uit een breed aanbod aan opleidingen. Daarnaast zijn er voorlichtingsrondes over stagemogelijkheden en het honours programma en workshops om je te helpen een master te kiezen. In de hal van de Oude Rechtbank en de kantine van het Harmoniegebouw is een informatiemarkt waar je studenten en docenten kunt spreken, informatie over opleidingen kunt vinden en in gesprek kunt met een studieadviseur.

Aanmelden

Je kunt je per opleiding aanmelden, zo stel je je eigen voorlichtingsprogramma samen. Aanmelden kan vanaf 20 oktober via events.rug.nl/masterweek