Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Mastervoorlichting

Wanneer:vr 24-03-2017 15:30 - 20:30
Waar:Oude Boteringestraat 38, Groningen, The Netherlands

Van 20 tot 24 maart organiseert de RUG de Masterweek waarin alle faculteiten hun masterprogramma's presenteren. Op vrijdag 24 maart ben je van harte welkom op de gezamenlijke Geesteswetenschappen voorlichtingsdag van de faculteiten Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap en Letteren . Op deze dag kun je kennismaken met de studies, docenten en studenten en kun je vast een beetje sfeerproeven op locatie en natuurlijk in de stad Groningen.

Think Bold.

Voor wie?

De voorlichting is bedoeld voor:

• HBO-studenten die een masteropleiding willen volgen aan de RUG;
  • universitair studenten die hun bachelor elders hebben behaald en (eventueel) in Groningen een aansluitende master willen volgen;
  • RUG-studenten die zich willen oriënteren op een master.

Opleidingen

De faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap biedt de volgende masterprogramma's aan:

Programma

Per track van de eenjarige opleiding Theology and Religious Studies kun je twee rondes volgen, een ronde met informatie over de opleiding en een ronde met een voorbeeldcollege. Zo kun je een goed beeld krijgen van de inhoud van de studie en onze manier van lesgeven. Als je honerig wordt van alle informatie, dan kun je tussendoor soep met een broodje eten in de hal van de faculteit.

Locatie Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap
Oude Boteringestraat 38, Groningen

16.00 16.45 17.30 18.15 19.00 19.45
Kamer 123 Educatieve master Geestelijke Verzorging - informatie Geestelijke Verzorging - college
Kamer 130 Research Master Theology & Religious Studies

Religion and Pluralism - informatie

Religion and Pluralism - college

Religion and Cultural Heritage - informatie Religion and Cultural Heritage - college
Zittingszaal Religion, Conflict and Globalization - informatie Religion, Conflict and Globalization - college Religion, Conflict and Globalization - informatie
Kamer 32 Internships / Studying abroad

Locatie Faculteit Letteren
Kantine Harmoniegebouw, Oude Kijk in 't Jatstraat 26, Groningen

16.00 16.45 17.30 18.15 19.00 19.45
Tafel 10 Internships, Mobility & Exchange Master's Honours College
Tafel 11 Career Services: LinkedIn NL Career Services: LinkedIn NL Career services: LinkedIn ENG Career Services: LinkedIn ENG
Tafel 21 Career Services: CV check Career Services: CV check Career Services: CV check Career Services: CV check Career Services: CV check
13.12.0018 Master Your Choice Master Your Choice Master Your Choice

Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap

Voorlichtingsmarkt

In de Oude Rechtbank, het monumentale pand van de faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap, en in het Harmoniegebouw, thuishaven van de faculteit Letteren, kun je kiezen uit een breed aanbod aan opleidingen. Daarnaast zijn er voorlichtingsrondes over stagemogelijkheden en het honours programma. In de hal van de Oude Rechtbank en de kantine van het Harmoniegebouw is een informatiemarkt waar je studenten en docenten kunt spreken, informatie over opleidingen kunt vinden en in gesprek kunt met een studieadviseur.

Aanmelden

Je kunt je per opleiding aanmelden, zo stel je je eigen voorlichtingsprogramma samen. Aanmelden kan vanaf 17 februari via events.rug.nl/masterweek