Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Mastervoorlichting

Wanneer:vr 18-03-2016 15:30 - 20:30
Waar:Oude Boteringestraat 38, Groningen, The Netherlands

Van 14 tot 18 maart organiseert de RUG de Masterweek waarin alle faculteiten hun masterprogramma's presenteren. Op vrijdag 18 maart ben je van harte welkom op de gezamenlijke Geesteswetenschappen voorlichtingsdag van de faculteiten Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap,  Letteren en Wijsbegeerte. Op deze dag kun je kennismaken met de studies, docenten en studenten en kun je vast een beetje sfeerproeven op locatie en natuurlijk in de stad Groningen.

Master Week 14 - 18 maart 2016

Voor wie?

De voorlichting is bedoeld voor:

• HBO-studenten die een masteropleiding willen volgen aan de RUG;
  • universitair studenten die hun bachelor elders hebben behaald en (eventueel) in Groningen een aansluitende master willen volgen;
  • RUG-studenten die zich willen oriënteren op een master.

Opleidingen

De faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap biedt de volgende masterprogramma's aan:

De faculteit der Letteren presenteert tijdens de voorlichtingsdag deze masterprogramma's.

Voorlichtingsmarkt

In de Oude Rechtbank, het monumentale pand van de faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap, en in het Harmoniegebouw, thuishaven van de faculteit Letteren, kun je kiezen uit een breed aanbod aan opleidingen. Daarnaast zijn er voorlichtingsrondes over stagemogelijkheden en het honours programma. In de hal van de Oude Rechtbank en de kantine van het Harmoniegebouw is een informatiemarkt waar je studenten en docenten kunt spreken, informatie over opleidingen kunt vinden en in gesprek kunt met een studieadviseur.

Programmaoverzicht

Bekijk het rooster voor het volledige programmaoverzicht.

Wil je ook nog bij andere faculteiten kijken? Bekijk dan het overzicht van alle mastervoorlichtingen.

Aanmelden

Voor elke voorlichtingsronde moet je je apart aanmelden via de website, zo stel je zelf je programma samen.