Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Open Dag op Locatie

Wanneer:vr 01-02-2013 09:30 - 15:00
Waar:Oude Boteringestraat 38, Groningen

De Rijksuniversiteit Groningen houdt op vrijdag 1 februari 2013 de Open Dag op Locatie. Deze dag is bedoeld voor studiekiezers die zich al breed hebben georiënteerd op een bacheloropleiding en nu behoefte hebben aan diepgaander informatie.

De Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap geeft voorlichting over de studies Theologie (met en zonder traject van de PThU) en Godsdienstwetenschap. Het programma bestaat uit drie blokken waarin achtereenvolgens voorlichting en een minicollege worden gegeven:

• 9.30-10.45 uur: Theologie/ Godsdienstwetenschap
  • 11.30-12.45 uur: Godsdienstwetenschap
  • 13.45- 15.00 uur Theologie

Daarnaast is er van 10.45 -15.30 uur een informatiemarkt met onder meer stands van de faculteitsvereniging en verschillende disputen. Hier zijn ook studieadviseurs van de RUG en de PThU aanwezig voor het beantwoorden van individuele vragen.

De Open Dag van de Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap vindt plaats aan de Oude Boteringestraat 38 in Groningen.

Aanmelding is nodig en kan via www.rug.nl/studiekiezers/voorlichting/opendagoplocatie .