Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Voorlichtingsdag Bacheloropleidingen

Wanneer:vr 02-11-2012 09:00 - 17:30
Waar:.

Voorlichting over bachelors Theologie en Godsdienstwetenschap tijdens centrale voorlichtingsdag Rijksuniversiteit Groningen (RUG)

Op vrijdag 2 november 2012 vindt van 9.00- 17.30 uur de centrale voorlichtingsdag van de RUG plaats. Deze dag is bedoeld voor aankomende studenten die zich breed willen oriënteren op het totale aanbod van bacheloropleidingen aan de RUG.

Presentaties Theologie en Godsdienstwetenschap
Tijdens de voorlichtingsdag worden twee presentaties gegeven over de bacheloropleiding Theologie en drie over de bacheloropleiding Godsdienstwetenschap. De presentaties Theologie vinden plaats van 11.00-11.30 en van 14.00-14.30 uur. De presentaties Godsdienstwetenschap van 9.00-9.30 uur, van 12.00-12.30 uur en van 15.00-15.30 uur.

In de presentaties wordt informatie verstrekt over het facultaire profiel 'religie en cultuur', de opbouw van de studie, het vakkenaanbod, de beroepsmogelijkheden en studeren aan de Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap. In de voorlichting over Theologie zal ook aandacht worden besteed aan de samenwerking met de Protestantse Theologische Universiteit (PThU).

Opleidingsmarkt
De opleidingsmarkt vindt plaats van 9.30- 17.00 uur. In de stand van Theologie en Godsdienstwetenschap zijn de hele dag studenten en studieadviseurs van de Groningse Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap en de PThU aanwezig. Zij kunnen nadere informatie over de opleiding en het studeren aan de faculteit verstrekken en individuele vragen beantwoorden.

> Aanmelden

> Meer informatie