Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

VIDEO - Open college kredietcrisis: hoe zit het en wat kunnen we nog verwachten?

14 oktober 2008
Crisis

Prof.dr. Elmer Sterken, hoogleraar en decaan Faculteit Economie en Bedrijfskunde

De kranten staan bol over de kredietcrisis, de lezer wordt bestookt met flarden informatie. Maar wat zijn nu de economische mechanismen achter deze crisis? Hoe ging het bij eerdere economische crises in de (recente) geschiedenis. En wellicht de belangrijkste vraag voor nu: wat kunnen we verwachten over het verdere verloop?

Econoom Elmer Sterken hield vandaag een open college over deze onderwerpen, toegankelijk voor: studenten, alumni, medewerkers en andere geïnteresseerden. Na de presentatie was er gelegenheid tot het stellen van vragen.

De video-opname
De presentatie

Datum:
donderdag 16 oktober
Tijd: 12.00 - 13.30 uur
Plaats: Collegezaal 0015, Zernike Gebouw (gebouw J), Zernike Complex.
Voertaal: Engels
Informatie: www.rug.nl/staff/e.sterken

Zie ook: "Het kapitalisme zal van karakter veranderen" (Sterken in Dagblad van het Noorden)

Laatst gewijzigd:31 januari 2018 11:52