Laurens Sloot uitgeroepen tot Insights Scientist 2019 door kennisplatform MOA
Marketinghoogleraar Laurens Sloot is uitgeroepen tot Insights Scientist van het jaar 2019. Met zijn presentatie ‘De squeeze tussen discount en digital: nieuwe uitdagingen voor servicesupermarkten’ won hij de verkiezing van het Nederlandse Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek en Analytics (MOA).
Binnen het thema ‘Surviving the Retail Revolution’ maakte Sloot de meeste indruk. Als hoogleraar Retail Marketing en oprichter van de EFMI Business School slaat Sloot volgens de jury een belangrijke brug tussen praktijk en wetenschap. FEB-alumna Nicole Engels, werkzaam bij Nederlandse Publieke Omroep en lid van de Raad van Advies van de vakgroep Marketing, won de prijs voor Insights Professional (Bedrijfszijde).
Meer informatie op de website van MOA.
________________________________________________
> Meer nieuws van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde
> FEB-experts in de media
Laatst gewijzigd: | 29 februari 2024 10:02 |
Meer nieuws
-
25 april 2024
Lineke Sneller appointed as Professor of Practice of Digitalization & AI in Accounting and Auditing
The Faculty of Economics and Business (FEB) is pleased to announce that as of 1 May, professor Lineke Sneller will be appointed as Professor Practice of Digitalization & AI in Accounting and Auditing. The chair is situated within the department of...
-
19 april 2024
Nieuwe scriptieprijs voor masterstudenten Economie en Bedrijfskunde
Hoe kunnen we economie en bedrijfskunde studenten prikkelen om in hun masterscriptie aandacht te besteden aan belangrijke maatschappelijke uitdagingen? De 14 Nederlandse faculteiten economie en bedrijfskunde, verenigd in het Decanenberaad Economie...
-
18 april 2024
Ward Romeijnders appointed as Professor of Optimization under Uncertainty
The Faculty of Economics and Business is pleased to announce that Ward Romeijnders has been appointed as Professor of Optimization under Uncertainty. The chair is situated within the Department of Operations.