Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsFEBNews / FEB

Peter Verhoef benoemd tot Fellow van de European Marketing Academy

20 maart 2017
Peter Verhoef

Prof.dr. Peter Verhoef is benoemd tot Fellow van de European Marketing Academy (EMAC), de grootste academische marketingorganisatie in Europa met leden uit West- en Oost-Europa, Azië, Australië en Noord-Amerika.

‘Deze benoeming is vooral een waardering voor onze academische prestaties en de inzet van onze vakgroep binnen EMAC’, zegt Verhoef. ‘Ik ben verkozen tot een selecte groep wetenschappers die veel heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van de Europese marketingwetenschap. Dat is een mooie erkenning.’

EMAC 2017: Leaving footprints

‘Voor de zichtbaarheid en impact van het onderzoek van onze vakgroep is het belangrijk om actief te zijn binnen EMAC. Daarom zijn onder anderen Jaap Wieringa, Tammo Bijmolt en ik al jaren nauw betrokken bij de activiteiten van het netwerk. Onze inzet heeft ons recent in staat gesteld het jaarlijkse EMAC-congres naar Groningen te halen. Onder de noemer ‘Leaving Footprints’ zetten we in mei 2017 onze stad, de universiteit en de faculteit internationaal op de kaart.’

Meer informatie

Laatst gewijzigd:20 maart 2017 13:12

Meer nieuws

  • 14 juni 2018

    Bringing Physical Internet to life

    Van maandag 18 tot vrijdag 22 juni vindt het vijfde internationale Physical Internet congres (#IPIC2018) plaats in Groningen. De Rijksuniversiteit Groningen organiseert dit congres samen met de logistieke sector. Meer dan 250 wetenschappers en vertegenwoordigers...

  • 11 juni 2018

    Een nieuw tijdperk voor organisationele relaties | Oratie David Langley | Dinsdag 19 juni

    Nieuwe, veelbelovende internet-afhankelijke technologieën zoals digital fabrication, internet of things, blockchain en distributed artificial Intelligence worden steeds populairder. Prof. David Langley geeft in zijn oratie een toelichting op zijn ideeën...

  • 08 juni 2018

    Lara Lobschat wint MOA Insights Scientist Award

    Lara Lobschat heeft de MOA Insights Scientist Award gewonnen. De universitair docent Marketing kreeg de prijs voor haar proefschrift over online communicatie. Vanwege de praktische relevantie kreeg ze voor haar onderzoek eerder een ‘early career grant’...