Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsFEBNews / FEB

MOA Wetenschapsprijs voor Alec Minnema en Tammo Bijmolt

22 juni 2017
Tammo Bijmolt
Tammo Bijmolt

FEB-onderzoekers Alec Minnema en Tammo Bijmolt hebben samen met hun collega Sonja Gensler (Universiteit van Münster) de Wetenschapsprijs van marketingvereniging MOA gewonnen. Het trio ontving de MOAward 2017 voor het artikel ‘Oorzaken en gevolgen van het terugsturen van online aankopen’. De marketingexperts presenteren in die publicatie de verrassende bevinding dat het terugsturen van online aankopen niet per se negatief is, omdat het retourneren van producten de band tussen klant en winkel juist kan versterken.

MOA is een vereniging van bedrijven en instellingen die zich bezighouden met market research, digital analytics, marketing intelligence en beleidsonderzoek. Haar jury reikt jaarlijks een wetenschapsprijs uit op basis van criteria als vernieuwend of innovatief onderzoek, wetenschappelijke kwaliteit, toepasbaarheid in de praktijk voor marktonderzoek en marketing, en leesbaarheid voor marktonderzoekers.

Meer goed nieuws

Voor Bijmolt was er vanuit de academische wereld meer goed nieuws. Hij werd door het International Journal of Research in Marketing (IJRM) uitgeroepen tot ‘Outstanding Editorial Review Board Member’, vanwege zijn uitstekende verdiensten voor dat wetenschappelijke tijdschrift.

Meer informatie

Laatst gewijzigd:30 juni 2017 10:35
printOok beschikbaar in het: English

Meer nieuws