Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsFEBNews / FEB

Laurens Sloot named food manager of the year

06 oktober 2017

Professor Laurens Sloot was named Food Manager of the Year at the National Food Congress this week, a key event in the calendar of the Dutch food industry.

Food Manager of the Year award

Sloot was selected from a shortlist by a jury of food industry figures including Gerard van Dulmen, the director of Superunie, and Sander van der Laan, CEO of Action. “We see Laurens Sloot as an industry expert who is able to advocate the opportunities and threats facing the food industry to an audience beyond our sector,” the jury’s judgement read. “He does this consistently in a thoughtful and considered way, with full consideration for the market stakeholders that he analyses in his work.” The jury also praised Sloot’s work as academic director of the EFMI Business School, saying that he had managed to develop it into a “flourishing knowledge institute and training hub for the sector”.

The Food Manager of the Year award is an initiative of FoodPersonality magazine, a monthly publication for the supermarket sector.

Further information:

Contact Professor Laurens Sloot.

Laatst gewijzigd:31 januari 2018 14:53

Meer nieuws

  • 14 juni 2018

    Bringing Physical Internet to life

    Van maandag 18 tot vrijdag 22 juni vindt het vijfde internationale Physical Internet congres (#IPIC2018) plaats in Groningen. De Rijksuniversiteit Groningen organiseert dit congres samen met de logistieke sector. Meer dan 250 wetenschappers en vertegenwoordigers...

  • 11 juni 2018

    Een nieuw tijdperk voor organisationele relaties | Oratie David Langley | Dinsdag 19 juni

    Nieuwe, veelbelovende internet-afhankelijke technologieën zoals digital fabrication, internet of things, blockchain en distributed artificial Intelligence worden steeds populairder. Prof. David Langley geeft in zijn oratie een toelichting op zijn ideeën...

  • 08 juni 2018

    Lara Lobschat wint MOA Insights Scientist Award

    Lara Lobschat heeft de MOA Insights Scientist Award gewonnen. De universitair docent Marketing kreeg de prijs voor haar proefschrift over online communicatie. Vanwege de praktische relevantie kreeg ze voor haar onderzoek eerder een ‘early career grant’...