Over ons FEB Research / FEB FEB Research News News / FEB

Prof. Iris Vis presenteert hip lespakket om scholieren warm te maken voor de logistiek [video]

06 maart 2017

Basisschoolkinderen warm maken voor de logistiek, dat is de missie van hoogleraar Iris Vis. Samen met collega’s ontwikkelde zij een interactieve lesmethode voor leerlingen uit groep 7 en 8 die voor docenten gratis en eenvoudig is te downloaden op de website van onderzoekscentrum COPE.

‘Ik wil leerlingen deze belangrijke sector laten ontdekken en hen laten zien welke mooie dingen er op logistiekgebied in Nederland gebeuren’, zegt Vis. Zij presenteerde het lespakket onlangs op basisschool De Wieden in Zwolle. De methode kwam tot stand met financiële ondersteuning door Dinalog, het Dutch Institute for Advanced Logistics.

URL FEB
AACSB EQUIS logos