Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsFEBNews / FEB

FEB organiseert grootste academische marketingcongres van Europa

22 mei 2017

De Rijksuniversiteit Groningen is van 23-26 mei gastheer van het grootste academische marketingcongres van Europa. De vakgroep Marketing van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde en verwelkomt dan ruim 800 wetenschappers op het jaarlijkse congres van de European Marketing Academy (EMAC). Onder het thema ‘Leaving Footprints’ staat de impact van marketingonderzoek centraal: hoe kunnen bedrijven, beleidsmakers en de maatschappij profiteren van de nieuwste wetenschappelijke inzichten?

Het prestigieuze congres wordt dinsdagavond geopend in het Gasuniegebouw, in aanwezigheid van de Commissaris van de Koning René Paas. Verschillende internationale topwetenschappers verzorgen de volgende dagen lezingen in de Martinikerk en Martiniplaza.

Meer informatie

Laatst gewijzigd:08 november 2017 13:51
printOok beschikbaar in het: English

Meer nieuws

  • 19 september 2018

    Studenten RUG helpen leerlingen met toekomst stadslogistiek

    Bij het project Web Expeditie hebben leerlingen van verschillende scholen in het primair en voortgezet onderwijs onder leiding van studenten van de RUG gewerkt aan de toekomst van de stadslogistiek. De leerlingen zochten in een project van drie maanden...

  • 11 september 2018

    Als online consument switcht van smartphone naar pc is de aankoop nabij

    De smartphone speelt een niet te onderschatten rol bij ons online shoppen. Veel consumenten beginnen hun zoektocht op een telefoon of tablet, raken overtuigd van een product en stappen daarna over naar een minder mobiel apparaat (zoals pc of laptop)...

  • 05 september 2018

    Broedplaats voor slimme technologie

    ‘Samenwerking tussen De Hanzehogeschool, Rijksuniversiteit Groningen, het UMCG en industrie op het gebied van slimme technologie leidt tot innovatie en nieuwe bedrijvigheid.’ Dat zegt Hugo Velthuijsen, directeur van het Marion van Os Centrum voor Ondernemerschap...