Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsFEBNews / FEB

FEB organiseert grootste academische marketingcongres van Europa

22 mei 2017

De Rijksuniversiteit Groningen is van 23-26 mei gastheer van het grootste academische marketingcongres van Europa. De vakgroep Marketing van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde en verwelkomt dan ruim 800 wetenschappers op het jaarlijkse congres van de European Marketing Academy (EMAC). Onder het thema ‘Leaving Footprints’ staat de impact van marketingonderzoek centraal: hoe kunnen bedrijven, beleidsmakers en de maatschappij profiteren van de nieuwste wetenschappelijke inzichten?

Het prestigieuze congres wordt dinsdagavond geopend in het Gasuniegebouw, in aanwezigheid van de Commissaris van de Koning René Paas. Verschillende internationale topwetenschappers verzorgen de volgende dagen lezingen in de Martinikerk en Martiniplaza.

Meer informatie

Laatst gewijzigd:08 november 2017 13:51
printOok beschikbaar in het: English

Meer nieuws

  • 14 juni 2018

    Bringing Physical Internet to life

    Van maandag 18 tot vrijdag 22 juni vindt het vijfde internationale Physical Internet congres (#IPIC2018) plaats in Groningen. De Rijksuniversiteit Groningen organiseert dit congres samen met de logistieke sector. Meer dan 250 wetenschappers en vertegenwoordigers...

  • 11 juni 2018

    Een nieuw tijdperk voor organisationele relaties | Oratie David Langley | Dinsdag 19 juni

    Nieuwe, veelbelovende internet-afhankelijke technologieën zoals digital fabrication, internet of things, blockchain en distributed artificial Intelligence worden steeds populairder. Prof. David Langley geeft in zijn oratie een toelichting op zijn ideeën...

  • 08 juni 2018

    Lara Lobschat wint MOA Insights Scientist Award

    Lara Lobschat heeft de MOA Insights Scientist Award gewonnen. De universitair docent Marketing kreeg de prijs voor haar proefschrift over online communicatie. Vanwege de praktische relevantie kreeg ze voor haar onderzoek eerder een ‘early career grant’...