Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsFEBNews / FEB

FEB organiseert grootste academische marketingcongres van Europa

22 mei 2017

De Rijksuniversiteit Groningen is van 23-26 mei gastheer van het grootste academische marketingcongres van Europa. De vakgroep Marketing van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde en verwelkomt dan ruim 800 wetenschappers op het jaarlijkse congres van de European Marketing Academy (EMAC). Onder het thema ‘Leaving Footprints’ staat de impact van marketingonderzoek centraal: hoe kunnen bedrijven, beleidsmakers en de maatschappij profiteren van de nieuwste wetenschappelijke inzichten?

Het prestigieuze congres wordt dinsdagavond geopend in het Gasuniegebouw, in aanwezigheid van de Commissaris van de Koning René Paas. Verschillende internationale topwetenschappers verzorgen de volgende dagen lezingen in de Martinikerk en Martiniplaza.

Meer informatie

Laatst gewijzigd:08 november 2017 13:51
printOok beschikbaar in het: English

Meer nieuws

  • 16 januari 2018

    Zeer beperkte stijging woonlasten grote gemeenten

    De stijging van de woonlasten in de grote gemeenten is dit jaar zeer beperkt. Huurders betalen 0,3 procent meer, eigenaar-bewoners 0,6 procent. Dat is veel minder dan de inflatie, die in 2018 naar verwachting uitkomt op 1,6 procent. Dit blijkt uit het...

  • 15 januari 2018

    The Groningen Growth and Development Centre: 25 years of telling the story of the world economy through data

    The Groningen Growth and Development Centre (GGDC) was founded in 1992 within the Economics Department of the University of Groningen. It recently marked 25 years since its founding, with a jubilee conference on the themes that have long been key to...

  • 12 januari 2018

    Belang van tv-reclame neemt af

    Televisie staat onder druk. De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) werd al geconfronteerd met bezuinigingen van de overheid, maar haalt nu ook minder op met reclame: een daling van 7 procent in het afgelopen halfjaar. Als deze trend zich doorzet, krijgt...