Over ons FEB Research / FEB FEB Research News News / FEB

Shubhashis Gangopadhyay benoemd tot hoogleraar Financiering Opkomende Markten

27 februari 2015
Prof. Gangopadhyay

Per 1 januari 2015 is prof.dr. Shubhashis Gangopadhyay aangesteld als hoogleraar Financiering Opkomende Markten bij de vakgroep Economics, Econometrics and Finance. Het betreft een aanstelling van 0,2fte voor de periode van vijf jaar. Met de komst van Gangopadhyay wordt het onderzoek op het gebied van financiering van ontwikkelende economieën bij de Faculteit Economie en Bedrijfskunde versterkt.

Naast zijn aanstelling als hoogleraar in Groningen is Gangopadhyay decaan van de School of Humanities and Social Sciences van de Shiv Nadar University (SNU) in Uttar Pradesh, India. Ook is hij gastdocent aan de universiteit van Göteborg in Zweden. Zijn aanstelling bij de Faculteit Economie en Bedrijfskunde in Groningen zal leiden tot een samenwerkingsverband op het gebied van onderwijs en onderzoek met de NSU.

URL FEB
AACSB EQUIS logos