Over ons FEB Research / FEB FEB Research News News / FEB

Opening Academisch Jaar Economie en Bedrijfskunde met RUG-alumni uit de top van NS en Port of Amsterdam

25 juli 2014
opening
www.rug.nl/feb/academicyear
Huges
Meijer

Op donderdag 4 september 2014 vieren de Faculteit Economie en Bedrijfskunde en Faculteitsvereniging EBF de opening van het nieuwe academische jaar 2014-2015 met studenten en medewerkers. Het thema is “Moving forward - passenger and freight transport”.

We verwelkomen twee prominente alumni van onze universiteit die een gastcollege te geven: Dhr. Timo Huges (President van NS en alumnus bedrijfskunde, 1991) en Mw. Dertje Meijer (CEO Port of Amsterdam en alumnus bedrijfskunde, 1989).
Huges en Meijer zullen beide een lezing geven, waarna er ruimte is voor vragen en discussie.

Verder worden er tijdens de Opening awards toegekend aan de beste docenten en beste eerstejaars van het jaar van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde.
Het feestelijke evenement wordt afgesloten met een drankje en muziek.

► Voor meer informatie en details: zie www.rug.nl/feb/academicyear

URL FEB
AACSB EQUIS logos