Skip to ContentSkip to Navigation
FEB for BusinessPart of University of Groningen

FEB for Business

Faculty of Economics and Business
FEB for BusinessBusiness SchoolBusiness School

Incompany programma's

Oplossingen op maat voor uw organisatie
interactie

Elke organisatie kan stappen zetten om vooruitgang te boeken. Ook uw organisatie. Soms spelen er in de praktijk kwesties waar geen pasklare antwoorden voor zijn; soms is er behoefte aan (meer) visie en strategie. Met behulp van een op-maat-gemaakte training van UGBS kunnen de mensen binnen uw team, afdeling en/of bedrijf hier een actieve rol in spelen.

Naar contact opnemen

Onderwerpen van UGBS incompany trainingen

Van al onze executive programma’s is een op-maat-gemaakte versie mogelijk, toegespitst op de vragen van uw (profit of non-profit) organisatie. Denk aan:

  • Management & Economie in Zorg en Welzijn
  • Governance
  • Digital Transformation
  • Top-HR Leiderschap
  • Energietransitie

Onze bedrijfskundige en economische kennis is echter nog breder. Hieronder een greep uit de onderwerpen van onze recente inhouse programma’s:

  • Data Science en Data Analytics
  • Marketing en Operations Management
  • Value en Pricing
  • International Marketing and Global Markets
Lees de volledige ervaring van Marjolein n.a.v. een incompany training van UGBS
Lees de volledige ervaring van Marjolein n.a.v. een UGBS incompany training

Onze aanpak

Onze docenten gaan graag met u in gesprek:

  • Wij horen graag waar uw teamleden zich in willen ontwikkelen en waar zij meer over willen leren
  • Wij kunnen bij u langsgaan en/of u kunt ons meerdere materialen opsturen ter analyse en voorbereiding
  • Wij stemmen het programma volledig af op uw vraagstukken en belangen van uw werksituatie

Het resultaat: een unieke training met eigen casussen, bij u in huis!

Wij helpen u graag!

Nikolaj contact

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek over hoe wij u, uw team en uw organisatie vooruit kunnen helpen.

dr. Nikolaj Bijleveld
Programmamanager UGBS incompany programma's

T: +31 50 363 5149
E: n.h.bijleveld@rug.nl


Ervaringen


Wij verzorgden onlangs onder andere trainingen over customer experience, energietransitie, waardetoe-eigening en prijsonderhandelingen, en international marketing.

Lees hieronder een aantal reacties:


Tjitske Faber

Tjitske Faber, Innovatie- en Veranderspecialist bij het CJIB en Alumna Incompany programma Customer Experience Management:

"Het incompany programma sloot volledig aan bij onze wensen en leverde naast veel nieuwe inzichten ook concrete resultaten op waarmee we meteen aan de slag konden."


Jaap Wieringa

prof. dr. Jaap Wieringa, Hoogleraar Bedrijfskunde en Docent Incompany programma’s op het gebied van Data Science

"Het is fantastisch om de nieuwste wetenschappelijke kennis in nauwe samenwerking met bedrijven en organisaties te vertalen naar hun dagelijkse praktijk."


wasco

Jan Bijnen, Directeur Inkoop & Marketing bij Groothandel Wasco B.V.:
"We wilden CX echt in ons DNA krijgen; van management tot op de vloer en andersom."


maarten

dr. ir. Maarten Gijsenberg, Universitair Hoofddocent Marketing, Docent Incompany programma's op het gebied van Customer Experience Management:

'De trainingsdag bij Wasco B.V. was intensief maar zeer nuttig en leuk. Vooral het analyseren van de beschikbare data in het bedrijf vonden medewerkers  interessant. De analyse leidde tot het kunnen identificeren van de meest kritische punten in de customer journey van Wasco B.V. Voor vier van deze punten werd zelfs meteen een oplossing gevonden die op korte termijn kan worden toegepast. Een waardevol proces omdat dit weer meer basis in het bedrijf creëert om uiteindelijk diepgaande veranderingen door te kunnen voeren.'


heuver
Marjolein Dangremond, Sales Coordinator & Key Account Manager bij Heuver Bandengroothandel:
"Analyseren van onze eigen business’"

‘Voor het bepalen van een goede sales- en marketingstrategie moet je soms een stap terugnemen, om je heen kijken en nadenken over de kerngedachte van je organisatie. Tijdens de incompany training “Pricing’’ hebben wij leren inzien waar de toegevoegde waarde van Heuver ligt en hoe we deze kunnen uitdragen. Relevant vonden wij dat de training volledig was afgestemd op onze organisatie en onze positie binnen de branche. Zo werden probleemkwesties uit onze eigen business uitgewerkt, zijn we aan de slag gegaan met een concurrentieanalyse en hebben we samen onze sterke punten scherp gekregen. Ook zijn de kansen op het gebied van klantloyaliteit aangestipt. Al met al een duidelijke en interactieve training, die helemaal aansloot bij onze wensen.’


drs. Jos Fleischeuer

drs. Jos Fleischeuer, Universitair Docent Business Marketing, Docent Incompany programma's op het gebied van Pricing:

“Werken aan een beter financieel resultaat”

‘Hoe meer waarde je als organisatie levert aan de klant, hoe hoger de prijs die je mag vragen. In de praktijk zien we echter dat onderhandelingen vaak blijven steken op het prijsvraagstuk – de toegevoegde waarde van de organisatie wordt daarbij amper uitgelicht. Daarom helpen we bedrijven in onze incompany training “Pricing” bij het inzichtelijk maken van hun onderscheidend vermogen en dit te verwerken in hun marketingstrategie. Met wetenschappelijke concepten en modellen als vertrekpunt bepalen we de huidige marktpositie en ontwikkelen we samen praktische handvatten voor het versterken van het prijsbeleid. De nadruk ligt op het opdoen van inspiratie voor een betere waardetoe-eigening en de vertaling naar een hoger financieel resultaat.’


Wilt u ook persoonlijke groei voor uw medewerkers en winst voor uw organisatie realiseren? Aarzel niet om contact op te nemen!

Laatst gewijzigd:20 maart 2019 15:04