Skip to ContentSkip to Navigation
FEB for BusinessPart of University of Groningen

FEB for Business

Faculty of Economics and Business
FEB for BusinessBusiness SchoolExecutive programmesExecutive course Customer Experience ManagementExecutive course Customer Experience Management

Waarom de course Customer Experience Management?

Transformatie naar een 9+ organisatie*

De nieuwe executive course 'Customer Experience Management' van de University of Groningen Business School, Altuïtion en het Customer Insights Center biedt u creatieve inzichten mét een academische twist. Door de unieke combinatie van theorie en praktijk ontwikkelt u in korte tijd een scherpe visie op strategieën in klantbeleving en krijgt u handvatten aangereikt om ook uw organisatie te transformeren in een 9+ organisatie.

Ga mee op klantreis

Met behulp van methodes als Design Thinking en Customer Journey Mapping gaan we samen op reis door de wereld van de klant; onze docenten maken daarbij direct een grondige vertaalslag naar uw praktijksituatie. Op deze manier kunt u een transformatie naar een 9+ organisatie in gang zetten; oftewel een onderneming die volledig gebouwd is op het fundament van klantbeleving. Lees voor wie de executive course CXM geschikt is.

CXM in theorie en praktijk

Het academische programma Customer Experience Management biedt meer dan doorsnee theorie- en praktijksessies op het gebied van klantbeleving. In 6 dagen maakt u kennis met verschillende bedrijven die hun customer journey tot in de puntjes hebben uitgewerkt en hun succesverhaal al hebben geschreven. Bekijk hier het volledige programma.

Op bezoek bij leading examples in cx

Samen gaan we langs bij organisaties met unieke Customer Experience strategieën en krijgen daar inzicht in hun aanpak. Hierbij is er niet alleen oog voor de resultaten, maar ook de manier waarop deze organisaties van binnen werken. U doet bovendien zelf ervaringen op met best practices, wanneer u met vakgenoten samenwerkt aan strategische cases uit de bedrijfspraktijk. Zo transformeert u tot een regisseur van optimale klantbeleving, die ook in staat is de interne organisatie te beïnvloeden.

Leerdoelen

Aan het eind van de cursus:

  • Herkent u de bouwstenen van CX en kunt u deze promoten
  • Kent u de filosofie en werkwijze van een 9+ organisatie*
  • Bereikt u klanten effectiever en efficiënter door (onderscheidend) te sturen op functionele en emotionele beleving
  • Weet u hoe excellente CX te relateren aan:
    - customer journey management
    - digital en agile ontwikkelingen
    - het samenspel tussen kwalitatieve en kwantitatieve insights (incl. data analytics technieken)
  • Bent u in staat om CX te implementeren als integraal principe door de gehele keten van bedrijfsprocessen
  • Kan u aantonen hoe CX bijdraagt aan omzet- en winstvermeerdering
  • Hebt u een concreet plan en de vaardigheden om een of meerdere van de geleerde onderdelen bij uw eigen organisatie te realiseren.


Meer informatie over aanmelding en kosten.

* 9+ is een geregistreerd merk van Altuïtion

Customer Experience Management
Customer Experience Management
Laatst gewijzigd:04 maart 2019 14:38