Skip to ContentSkip to Navigation
FEB for BusinessOnderdeel van Rijksuniversiteit Groningen

FEB for Business

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
FEB for BusinessBusiness SchoolExecutive programma'sExecutive course Customer Experience ManagementBlijf ontwikkelen

Voor wie is de CXM course?

Hebt u interesse in customer experience management of kunt u onderstaande vragen met 'ja' beantwoorden?

  • Houdt uw organisatie zich bezig met het creëren van customer journey's?
  • Doet u dit vanuit uw rol als CX-manager, binnen de context van marketing, communicatie, service (centers), business management en/of operations?
  • Wilt u meer grip krijgen op CX-methodes als Journey Mapping en wilt u handelen vanuit een omnichannel gedachte?
  • Kan uw praktijksituatie profiteren van innovatieve strategieën en oplossingen?
  • Wilt u in relatief korte tijd resultaten zien?

Dan is de 6-daagse executive course Customer Experience Management iets voor u! Bekijk hier het programma.

Laatst gewijzigd:19 april 2018 11:25