Update uw gegevens in Pure!
Namens de Dean of Research vragen we alle onderzoekers om ervoor te zorgen dat hun onderzoeksoutputgegevens in Pure up-to-date zijn en om ontbrekende gegevens over publicaties, activiteiten, prijzen, prijzen, mediabijdragen en datasets vóór 31 maart in Pure aan te vullen (let op: prijzen kunnen niet door onderzoekers zelf worden toegevoegd).
Indien het niet mogelijk is om zelf gegevens toe te voegen, kan ontbrekende informatie ook worden gestuurd naar addtopure umcg.nl. Als u problemen heeft met inloggen of andere problemen met Pure, neem dan contact op met pure umcg.nl.
Het onderzoeksinformatiesysteem Pure dient als onze corporate tool om de benodigde data over onderzoeksoutput te verzamelen.
Daarnaast is Pure de bron van de informatie op uw persoonlijke pagina (research.umcg.nl), zoals uw publicaties en andere wetenschappelijke activiteiten. Ook is Pure het bronsysteem voor de gegevens die nodig zijn voor het Standard Evaluation Protocol (SEP), Midterm Review (MTR) en de jaarverslagen van de Rijksuniversiteit Groningen en het UMCG.
Onderzoeksportal: research.rug.nl
Laatst gewijzigd: | 25 maart 2022 09:56 |
Meer nieuws
-
16 april 2024
RUG ondertekent Barcelona Declaration on Open Research Information
De Rijksuniversiteit Groningen heeft de Barcelona Declaration on Open Research Information (Verklaring Open Onderzoeksinformatie) officieel ondertekend. Dit wordt gezien als een grote stap richting verantwoordelijke onderzoeksbeoordeling en open...
-
02 april 2024
Vliegen op houtstof
In Makers van de RUG belichten we elke twee weken een onderzoeker die iets concreets heeft ontwikkeld: van zelfgemaakte meetapparatuur voor wetenschappelijk onderzoek tot kleine of grote producten die ons dagelijks leven kunnen veranderen. Zo...
-
18 maart 2024
VentureLab North helpt onderzoekers op weg naar succesvolle startups
Het is menig onderzoeker al overkomen. Tijdens het werken vraag je je opeens af: zou dit niet ontzettend nuttig zijn voor de mensen buiten mijn onderzoeksveld? Er zijn allerlei manieren om onderzoeksinzichten te verspreiden. Denk bijvoorbeeld aan...