Skip to ContentSkip to Navigation

Customer Insights Center (RUGCIC)

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC)

Seminar beoordeeld met 8,7

23 maart 2017

Twee keer per jaar organiseert het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen een seminar voor ruim honderd leden en belangstellenden.

Het doel is om met een tijdsinvestering van slechts één middag up-to-date kennis uit te wisselen rondom een actueel en relevant Customer Insights thema.

Ons laatste seminar over Customer Feedback Loop is gemiddeld beoordeeld met een 8,7.

De beste sprekers waren Marije Teerling en Bart Manintveld met maar liefst een 9,4.

Deze klantinzichten willen we graag delen met jou. Ben jij er de eerstvolgende keer ook bij?

Klik hier voor het eerstvolgende thema, de agenda en de locatie.

RUGCIC
RUGCIC
Laatst gewijzigd:06 april 2017 09:53
printOok beschikbaar in het: English

Meer nieuws

  • 21 februari 2018

    Provincie en RUG maken werk van duurzame landbouw

    De Provincie Groningen en de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) slaan de handen ineen om de landbouwsector verder te verduurzamen. Hiertoe wordt een Bijzondere Leerstoel Natuurinclusieve Landbouw opgericht aan de RUG. De Provincie​draagt via haar Programma...

  • 19 februari 2018

    Prinses Beatrix en Prinses Mabel bij uitreiking 4e Prins Friso Ingenieursprijs in Groningen

    Het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs (KIVI) reikt op 21 maart 2018 voor de vierde keer de Prins Friso Ingenieursprijs uit aan de Ingenieur van het Jaar. Ook dit jaar zijn Prinses Beatrix en Prinses Mabel hierbij aanwezig. ​De Rijksuniversiteit Groningen,...

  • 15 februari 2018

    Populaire wetenschapsblogger deelt spintronicafilm

    Een filmpje over het onderzoek van RUG-natuurkundige Bart van Wees is opgepikt door de populaire wetenschapsblogger Hashem Al-Ghaili. Via zijn Facebook site is de film in een paar dagen tijd meer dan 260.000 keer bekeken en ruim 2.100 keer gedeeld....