Skip to ContentSkip to Navigation

Customer Insights Center (RUGCIC)

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC)

Seminar beoordeeld met 8,7

23 maart 2017

Twee keer per jaar organiseert het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen een seminar voor ruim honderd leden en belangstellenden.

Het doel is om met een tijdsinvestering van slechts één middag up-to-date kennis uit te wisselen rondom een actueel en relevant Customer Insights thema.

Ons laatste seminar over Customer Feedback Loop is gemiddeld beoordeeld met een 8,7.

De beste sprekers waren Marije Teerling en Bart Manintveld met maar liefst een 9,4.

Deze klantinzichten willen we graag delen met jou. Ben jij er de eerstvolgende keer ook bij?

Klik hier voor het eerstvolgende thema, de agenda en de locatie.

RUGCIC
RUGCIC
Laatst gewijzigd:06 april 2017 09:53
printOok beschikbaar in het: English

Meer nieuws