Skip to ContentSkip to Navigation

Customer Insights Center (RUGCIC)

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC)

RUGCIC seminar beoordeeld met 9,0

24 mei 2018

Twee keer per jaar organiseert het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen een seminar voor ruim honderd leden en belangstellenden.

Het doel is om met een tijdsinvestering van slechts één middag up-to-date kennis uit te wisselen rondom een actueel en relevant Customer Insights thema.

Ons laatste seminar over Machine Learning is gemiddeld beoordeeld met een 9,0.

De beste sprekers was Jaap Wieringa met maar liefst een 9,3.

Deze klantinzichten willen we graag delen met jou. Ben jij er de eerstvolgende keer ook bij?

Klik hier voor het eerstvolgende thema, de agenda en de locatie.

RUGCIC
RUGCIC
Laatst gewijzigd:25 mei 2018 11:25

Meer nieuws

  • 11 september 2018

    Van Klokhuis-vraag naar Veni-subsidie

    Als kind was Jorrig Vogels al gefascineerd door taal en vergeleek hij de verschillende woorden voor ingrediënten op verpakkingen. Een jaar terug sleepte de taalonderzoeker een Veni-beurs in de wacht. ‘Taal heeft iets telepathisch: het beeld dat ík in...

  • 07 september 2018

    Constructief overleg – gezamenlijke overeenkomst

    Na een intensief en constructief gesprek met de actievoerende studenten van studentenpartij DAG en ROOD (jongeren SP) is donderdagavond een gezamenlijke overeenkomst bereikt op vier punten, vooral gericht op de lange termijn.

  • 04 september 2018

    Weg met die systeemplafonds

    Als Zuidlarens jongetje vond hij al die oude gebouwen in de stad Groningen maar niks. De interesse in historische panden kwam pas later, tijdens zijn studie Bouwkunde. Als bouwkundige is René Bosscher nu verantwoordelijk voor de buitenkant van de gebouwen...