Skip to ContentSkip to Navigation

Customer Insights Center (RUGCIC)

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC)

RUGCIC ronde tafel over Customer Lifetime Value beoordeeld met 9,6

27 oktober 2016

Tijdens elke Ronde Tafel bijeenkomst bieden we aan een select gezelschap van genodigde Basisleden van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen (RUGCIC) een overzicht vanuit de wetenschap en de praktijk ten aanzien van een actueel en relevant thema rondom klantinzichten.

Deze Ronde Tafel bijeenkomsten zijn toegankelijk voor marketingmanagers, marketing intelligence managers en teamleads die persoonlijk worden uitgenodigd of collega's waaraan zij de uitnodiging intern doorsturen.

Klik hier voor het thema, de agenda en de locatie.

RUGCIC
RUGCIC
Laatst gewijzigd:04 november 2016 17:06

Meer nieuws

  • 16 oktober 2018

    Digital Society Conferentie Nederlandse universiteiten

    De digitale informatietechnologie dringt steeds dieper door in onze samenleving. Daarom organiseren de veertien Nederlandse universiteiten, verenigd in de VSNU, op dinsdag 27 november de internationale Digital Society Conference in de Rijtuigenloods...

  • 09 oktober 2018

    Wat de wereld écht moet weten over leiderschap

    ‘Weet jij hoe vaak organisaties een verkeerde leider selecteren?’, vraagt Janka Stoker. ‘Volgens recent onderzoek van Gallup gebeurt dat in maar liefst 82% van de gevallen! Deze leiders werden vaak gekozen omdat ze toevallig uitblonken in hun vorige,...

  • 02 oktober 2018

    Young Academy Groningen verwelkomt acht nieuwe leden

    De Young Academy Groningen (YAG) heeft acht nieuwe leden benoemd uit verschillende vakgebieden van deRijksuniversiteit Groningen.Dr. Laura Bringmann, dr. Jan Willem Bolderdijk, dr. Nanna Hilton, dr. Tina Kretschmer, dr.Jocelien Olivier, dr. Saskia Peels,...