Skip to ContentSkip to Navigation

Customer Insights Center (RUGCIC)

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC)

Leden geven RUGCIC een 9,3

15 februari 2018

Het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen meet voortdurend welke cijfers haar leden geven en stuurt op wetenschappelijke kwaliteit en toegevoegde waarde voor haar klanten.

Wij zijn er trots op dat de leden alle belangrijke activiteiten gedurende kalenderjaar 2017 hebben gewaardeerd met een 9,3 (gemiddeld!) op de schaal van 2 tot en met 10, waarbij het cijfer 1 consistent sinds het begin van de metingen niet meeloopt om te voorkomen dat appels met peren worden verward en te borgen dat resultaten over de jaren heen netjes met elkaar mogen worden vergeleken.

Het rapportcijfer sinds het ontstaan van het center (ruim 10 jaar geleden) betreft een 8,6, terwijl de laatste twee voorgaande jaren steeds een 9,0 werd gescoord.

Daarmee komt het gemiddelde over de afgelopen drie jaren uit op een fraaie 9+.

Meer info: www.rug.nl/cic/bedrijfsleden/referenties

Laatst gewijzigd:15 februari 2018 13:58
printOok beschikbaar in het: English

Meer nieuws