Skip to ContentSkip to Navigation

Customer Insights Center (RUGCIC)

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC)

Nieuw RUGCIC onderzoeksrapport over Omnichannel ontwikkelingen

16 december 2016

Jaarlijks ontwikkelt het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen (RUGCIC) drie onderzoeksrapporten met wetenschappelijke klantinzichten over actuele en relevante thema's voor marketingmanagers in de praktijk.

Deze rapporten worden kostenloos ter beschikking gesteld aan de bedrijven die lid zijn van ons kenniscenter.

Klik hier voor het allernieuwste rapport.

RUGCIC
RUGCIC
Laatst gewijzigd:16 december 2016 11:07
printOok beschikbaar in het: English

Meer nieuws

  • 21 februari 2018

    Provincie en RUG maken werk van duurzame landbouw

    De Provincie Groningen en de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) slaan de handen ineen om de landbouwsector verder te verduurzamen. Hiertoe wordt een Bijzondere Leerstoel Natuurinclusieve Landbouw opgericht aan de RUG. De Provincie​draagt via haar Programma...

  • 19 februari 2018

    Prinses Beatrix en Prinses Mabel bij uitreiking 4e Prins Friso Ingenieursprijs in Groningen

    Het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs (KIVI) reikt op 21 maart 2018 voor de vierde keer de Prins Friso Ingenieursprijs uit aan de Ingenieur van het Jaar. Ook dit jaar zijn Prinses Beatrix en Prinses Mabel hierbij aanwezig. ​De Rijksuniversiteit Groningen,...

  • 15 februari 2018

    Populaire wetenschapsblogger deelt spintronicafilm

    Een filmpje over het onderzoek van RUG-natuurkundige Bart van Wees is opgepikt door de populaire wetenschapsblogger Hashem Al-Ghaili. Via zijn Facebook site is de film in een paar dagen tijd meer dan 260.000 keer bekeken en ruim 2.100 keer gedeeld....