Skip to ContentSkip to Navigation

Customer Insights Center (RUGCIC)

Faculty of Economics and Business
Meetings

Privacy: A cookieless era

In de komende maanden stomen we je klaar voor de cookieless era. Bij deze nodigen we graag uit voor de eerste sessie in een reeks van drie sessies. In deze sessie gaan we in op de juridische aspecten van privacy en wat dit betekent voor jouw organisatie. De tweede sessie is een seminar waarin we ingaan op de nieuwste oplossingen en ontwikkelingen op het gebied van privacy met onder andere sprekers als Facebook. De derde sessie is een workshop bij Geomarktprofiel waar we je laten zien hoe je een 360 graden profiel kunt opbouwen ondanks dat het steeds moeilijker wordt om data te verzamelen. Voor uitgebreide informatie over al deze sessies, zie de tekst hieronder.

Workshop: Hoe bouw je een 360 graden klantprofiel?

Op donderdag 9 juni organiseren wij een sessie met GeoMarktprofiel over hoe jij een 360 graden profiel op kunt bouwen van jouw klanten. De sprekers van deze sessie zijn Imke Snijders van GeoMarktprofiel, Melvin Maas van DPG Media en dr. Evert de Haan (RUGCIC). We gaan in op hoe jij concreet aan de slag kunt om jouw organisatie klaar te stomen voor de cookieless era.

Datum: donderdag 9 juni 2022

Tijd: 13.00-17.00

Locatie: Wattbaan 1, 3439 ML Nieuwegein

Drie Privacy sessies

Deze sessies is onderdeel van drie sessies waarin we je klaarstomen voor the cookieless era. Het CIC staat tot de zomer in het teken van privacy vs. personalisatie. Door nieuwe juridische ontwikkelingen, bijv. op het gebied van cookies en Google analytics, wordt het steeds lastiger om marketinguitingen te personaliseren. Hoe kun je toch zorgen dat je marketinguitingen aansluit op de persoonlijke behoeftes van je klanten? In de komende maanden stomen wij jou klaar voor the cookieless era. Dit doen we in drie sessies, exclusief voor CIC leden:

  1. Expert sessie: Wat betekenen de nieuwste juridische ontwikkelingen voor jouw organisatie? Met mr. dr. Aline Klingenberg, universitair hoofddocent IT-recht en Tjarda Polderman, praktijkexpert op het snijvlak marketing en privacy
  2. Seminar: Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen en oplossingen op het gebied van privacy? Met Gilian Ponte en zijn revolutionair nieuwe manier van data verzamelen en targeting, Olav Lijnbach van Meta (voorheen Facebook) en internationaal gerenommeerd hoogleraar Bernd Skiera.
  3. Workshop: Hoe kun je concreet aan de slag om jouw organisatie klaar te stomen voor de cookieless era? Met Melvin Maas van DPG Media, Dr. Evert de Haan en Imke Snijders van Geomarktprofiel

Is jouw organisatie dus lid van het CIC? Meld je dan kosteloos aan voor deze evenementen zodat jij goed voorbereid en zonder problemen de cookieless era in gaat.

Laatst gewijzigd:18 mei 2022 19:18
Follow us onlinkedin facebook twitter