Skip to ContentSkip to Navigation

Customer Insights Center (RUGCIC)

Faculty of Economics and Business
Customer Insights Center (RUGCIC)Meetings

Executive Meetings (premium)

Regelmatig organiseert het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen een kleinschalige executive meeting voor premium leden.

Ben jij hier ook weer bij?

Executive Meeting van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen (RUGCIC)
Voel je welkom...

Executive Meeting voor RUGCIC Premium leden bij Syncasso

Datum

Donderdagmiddag 24 oktober 2019

Thema: laaggeletterde klanten reageren anders, hoe spelen wij daar beter op in?

Tijdens elke Executive Meeting bijeenkomst bieden we voor een select gezelschap van genodigde premium leden een overzicht vanuit de wetenschap en de praktijk ten aanzien van een Customer Insights thema. Het doel is om met een tijdsinvestering van slechts 1 middag up-to-date kennis uit te wisselen rondom Customer Insights.

Daarbij starten we met een overzicht van beschikbare wetenschape kennis, horen daarna over de praktijkervaringen hiermee van onze gastorganisatie, terwijl we afsluiten met een discussie aan de hand van cases of stellingen.

Ditmaal komt het wetenschappelijke verhaal uit de koker van Dr. Martijn Keizer, onderzoeker aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij zal een overzicht geven van de nieuwste wetenschappelijke inzichten rondom laaggeletterden in Nederland. Hoe identificeer je deze klantengroep? Welk ander gedrag vertonen zij? Welke subgroepen kunnen worden onderscheiden? Hoe kan de communicatie worden aangepast om deze groepen (nog) beter te kunnen bedienen? Wat werkt wel/niet?

Daarna duiken we in de praktijk van Syncasso. Want als deurwaardersbedrijf hebben zij als geen ander te maken met deze doelgroep, laaggeletterdheid komt namelijk relatief vaker voor bij wanbetalers. Syncasso heeft inmiddels de nodige ervaring opgedaan met deze doelgroep en zal de kennis hierover delen met de aanwezigen. Daarna gaan we discussieren over hoe we deze groep beter kunnen identificeren en bedienen en vasthouden vanuit de diverse organisaties die aan tafel zitten.

Deze klantinzichten willen we graag delen met een zeer select gezelschap van relevante marketeers van premium leden van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen (RUGCIC). Ben jij hier ook weer bij?

Agenda

13.00 ontvangst

13.30 wetenschappelijke inzichten

14.15 pauze

14.45 praktijkpresentatie

15.30 interactief deel

17.00 rondleiding door de

18.00 einde

Locatie

Syncasso, Beton Rijnsweerd, Pythagoraslaan 101, 3584 BB Utrecht

Ook een Executive Meeting bij jou op kantoor organiseren?

Ook een Executive Meeting organiseren? Werk jij als marketeer bij een van onze Premium leden en wil jij een onderwerp op de agenda zetten? Het vergt slechts een zaaltje op je eigen kantoor! Wij kunnen vanuit het Customer Insights Center een lezing met een overzicht van wetenschappelijke kennis verzorgen. Ook regelen wij vanuit RUGCIC de uitnodigingen aan een tiental andere leden om aan te schuiven. Wellicht helpt de efficiënt gebundelde kennis van zo’n middag jouw bedrijf om een sprong voorwaarts te maken. Verder is het natuurlijk altijd handig om anderen te kennen die met vergelijkbare vraagstukken bezig zijn. Samen weten we meer dan alleen.

Wie wil de eerstvolgende meeting hosten? Stuur jouw onderwerpsvoorstel naar cic@rug.nl.

Geen Premium lid, maar Basislid?

Is jouw bedrijf niet Premium maar Basislid? Bekijk dan onze Ronde Tafel bijeenkomsten om te zien of daar een passende bijeenkomst tussen zit! Voor vragen mag je natuurlijk mailen naar cic@rug.nl.


Eerdere Executive Meetings Behandelde onderwerpen
24/10/2019 Syncasso: laaggeletterde klanten
11/4/2019 NDC Media: Churn
18/10/2018 Allen: Raad van Advies, Soest
8/3/2018 Ohra: Customer Experience
1/2/2018 Engie: Big Data voorspelmodellen
2/11/2017 PostNL: Digitale transformatie
28/9/2017 Allen: Raad van Advies, Utrecht
8/6/2017 KLM: Customer Feedback Loop
1/12/2016 Delta Lloyd, Branding in Digital Times
17/11/2016 Wartsila, B2B masterclass over Customer Value Management
26/9/2016 Plus, over loyaliteitsprogramma's
1/9/2016 Raad van Advies, Zoelen, over nieuwe thema's die leven in de markt
16/6/2016 Shell, over mobiele marketing
17/3/2016 wehkamp.nl distributiecentrum, big data analytics inzichten en uitdagingen
18/1/2015 Loyalty Management Netherlands Airmiles: nieuwe ontwikkelingen op het gebied van privacy?
23/11/2015 Centraal Beheer Achmea: wat zijn de nieuwste inzichten in attributiemodellering?
25/6/2015 Baarn: RVA, Big Data en meer nieuwe ontwikkelingen rondom Customer Insights?
11/12/2014 LMN Airmiles: RVA, wat zijn de belangrijkste nieuwe ontwikkelingen in het vakgebied?
10/9/2014 Incassade: hoe passen we psychologische beïnvloeding toe op wanbetalers?
18/9/2014 PostNL: hoe herkennen we een nieuwe disruptie in de markt?
22/7/2014 NS: hoe relevant zijn en werken customer metrics?
5/9/2013 Haarlem: RVA, waar staan we nu en wat zijn de vervolgstappen?
11/2/2013 Ziggo: hoe verbeteren wij onze klantensegmentatie?
6/11/2012 Holland Casino: zoektocht naar de betekenis van klantwaarde en loyaliteit?
11/6/2012 Zaandam: RVA, social media effectiviteit?
1/12/2011 Centraal Beheer: hoe meten we beter met marketing metrics?
16/9/2011 Eernewoude: RVA, spanningsvelden in marketing?
16/5/2011 Cendris: hoe vergroten wij ons implementatiesucces?
1/9/2010 Eernewoude: RVA, marketing in transitie?
7/9/2009 Galamadammen: verbetervoorstellen?
16/10/2008 Wehkamp.nl: RVA, positionering?
25/3/2008 NS: jaarplanning en thema's?
21/6/2007

Paterswolde: RVA, wat zijn de geluiden in de markt?

Laatst gewijzigd:29 mei 2019 11:41
Follow us onlinkedin facebook twitter