Skip to ContentSkip to Navigation

Customer Insights Center (RUGCIC)

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC)Meetings

Executive Meetings (premium)

Regelmatig organiseert het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen een kleinschalige executive meeting voor premium leden.

Ben jij hier ook weer bij?

Executive Meeting van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen

Executive Meeting voor RUGCIC Premium leden over Customer Experience bij OHRA

Datum

Donderdagmiddag 8 maart 2018

Thema

Tijdens elke Executive Meeting bijeenkomst bieden we voor een select gezelschap van genodigde premium leden een overzicht vanuit de wetenschap en de praktijk ten aanzien van een Customer Insights thema. Het doel is om met een tijdsinvestering van slechts 1 middag up-to-date kennis uit te wisselen rondom Customer Insights.

Customer Experience (CX) is hot in marketingland. Maar wat betekent het precies voor organisaties en hoe maak je structureel het verschil? Want 1 klant blij maken is niet zo moeilijk, veel lastiger is het om binnen een redelijk budget structureel grote groepen klanten te raken en hen een onverwachte ervaring mee te geven. OHRA is al heel ver als het gaat om Customer Experience. Naast een kijkje in de keuken, krijgen we ook een overzicht van de nieuwste wetenschappelijke inzichten en lessons learned op dit terrein.

Deze klantinzichten willen we graag met een zeer select gezelschap van relevante marketingmanagers delen. Ben jij hier ook weer bij?

Agenda

13.00 ontvangst

13.30 wetenschappelijke inzichten

14.15 pauze

14.45 praktijkpresentatie

15.30 interactief deel

17.00 borrel

18.00 einde

Locatie

OHRA, Rijksweg West 2, 6842 BD Arnhem

Ook een Executive Meeting organiseren?

Ook een Executive Meeting organiseren? Werk jij als marketeer bij een van onzePremium leden en wil jij een onderwerp op de agenda zetten? Het vergt slechts een zaaltje op je eigen kantoor! Wij kunnen vanuit het Customer Insights Center een lezing met een overzicht van wetenschappelijke kennis verzorgen. Ook regelen wij vanuit RUGCIC de uitnodigingen aan een tiental andere leden om aan te schuiven. Wellicht helpt de efficiënt gebundelde kennis van zo’n middag jouw bedrijf om een sprong voorwaarts te maken. Verder is het natuurlijk altijd handig om anderen te kennen die met vergelijkbare vraagstukken bezig zijn. Samen weten we meer dan alleen.

Wie wil de eerstvolgende meeting hosten? Stuur jouw onderwerpsvoorstel naarcic@rug.nl.

Geen Premium lid, maar Basislid?

Is jouw bedrijf niet Premium maar Basislid? Bekijk onzeRonde Tafel bijeenkomsten om te zien of daar een passende bijeenkomst tussen zit! Voor vragen mag je natuurlijk mailen naar cic@rug.nl.


Eerdere Executive Meetings Behandelde onderwerpen
8/3/2018 Ohra, Customer Experience
1/2/2018 Engie, Big Data voorspelmodellen
2/11/2017 PostNL, Digitale transformatie
28/9/2017 Raad van Advies, Utrecht
8/6/2017 KLM, Customer Feedback Loop
1/12/2016 Delta Lloyd, Branding in Digital Times
17/11/2016 Wartsila, B2B masterclass over Customer Value Management
26/9/2016 Plus, over loyaliteitsprogramma's
1/9/2016 Raad van Advies, Zoelen, over nieuwe thema's die leven in de markt
16/6/2016 Shell, over mobiele marketing
17/3/2016 wehkamp.nl distributiecentrum, big data analytics inzichten en uitdagingen
18/1/2015 Loyalty Management Netherlands Airmiles: nieuwe ontwikkelingen op het gebied van privacy?
23/11/2015 Centraal Beheer Achmea: wat zijn de nieuwste inzichten in attributiemodellering?
25/6/2015 Baarn: RVA, Big Data en meer nieuwe ontwikkelingen rondom Customer Insights?
11/12/2014 LMN Airmiles: RVA, wat zijn de belangrijkste nieuwe ontwikkelingen in het vakgebied?
10/9/2014 Incassade: hoe passen we psychologische beïnvloeding toe op wanbetalers?
18/9/2014 PostNL: hoe herkennen we een nieuwe disruptie in de markt?
22/7/2014 NS: hoe relevant zijn en werken customer metrics?
5/9/2013 Haarlem: RVA, waar staan we nu en wat zijn de vervolgstappen?
11/2/2013 Ziggo: hoe verbeteren wij onze klantensegmentatie?
6/11/2012 Holland Casino: zoektocht naar de betekenis van klantwaarde en loyaliteit?
11/6/2012 Zaandam: RVA, social media effectiviteit?
1/12/2011 Centraal Beheer: hoe meten we beter met marketing metrics?
16/9/2011 Eernewoude: RVA, spanningsvelden in marketing?
16/5/2011 Cendris: hoe vergroten wij ons implementatiesucces?
1/9/2010 Eernewoude: RVA, marketing in transitie?
7/9/2009 Galamadammen: verbetervoorstellen?
16/10/2008 Wehkamp.nl: RVA, positionering?
25/3/2008 NS: jaarplanning en thema's?
21/6/2007

Paterswolde: RVA, wat zijn de geluiden in de markt?

Laatst gewijzigd:08 februari 2018 16:49