Skip to ContentSkip to Navigation

University of Groningen Business School

Lifelong learning
Business School Executive programma's Customer Experience Management

CX voor operational managers

De druk op operational managers neemt steeds meer toe. Alles moet efficiënter, effectiever, lean, agile, en/of meer standaard. Alleen… is dat nog wel in het belang van de klant? Verliezen we geen belangrijke klanten als wij alleen nog maar daarop focussen?

Natuurlijk is er niets mis met bovenstaande methoden, alleen is het daarnaast van groot belang om enkele momenten uit de processen te lichten waarin de toegevoegde waarde voor klanten dusdanig kan worden verhoogd dat zij ook bereid zijn om meer waarde terug te geven aan uw organisatie.

Welke ‘moments of truth’ dit zijn, hoe u deze kunt ombuigen en toepassen, leert u in dit programma.

Meer informatie

Neem gerust contact op met onze Customer Contact. Ook voor de incompany mogelijkheden!

Annelène Hofstetter

Annelène Hofstetter

T: 050 363 39 43
E: a.i.hofstetter rug.nl

Laatst gewijzigd:01 april 2020 13:10