Skip to ContentSkip to Navigation

University of Groningen Business School

Lifelong learning
Business School Executive programma's Customer Experience Management

CX voor ervaren marketingmanagers

Als marketingmanager zie je dat de markt continu in beweging is. Klanten worden steeds mondiger via nieuwe mediakanalen zoals Google Shopping, Snapchat, WhatsApp, enzovoorts. Prijzen hebben de neiging om te dalen. En concurrenten zitten zelden stil.

Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat klanten die een betere klantervaring beleven, vaak ook bereid zijn een hogere prijs te betalen en daarmee meer omzet en marge. Alleen hoe organiseert u dat zelf (nog) beter dan nu al het geval is? Alleen klantgerichtheid is vaak niet voldoende. Want de ontwikkelingen gaan razendsnel en wie vooraan loopt qua nieuwe inzichten in dit vakgebied heeft een voorsprong op de concurrentie.

Daarom reiken wij u vanuit wetenschap en praktijk diverse tips aan van toonaangevende spelers, waarmee u de klant echt raakt en waarmee u uw organisatie naar CX ‘next level’ kunt tillen.


Meer informatie

Neem gerust contact op met onze Customer Contact. Ook voor de incompany mogelijkheden!

Annelène Hofstetter

Annelène Hofstetter

T: 050 363 39 43
E: a.i.hofstetter rug.nl

Laatst gewijzigd:01 april 2020 13:10